![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ruiskupumpun ennakon säätö?Joku fiksumpi joskus mulle kerto että tuolla ennakon säädöllä saa dieselin käymään helpommin pakkasella, pitääkö paikkansa?? Datsunin pumpun kyljessä on kuulemma joku pellilätkä jonka taakse kun laittaa muutaman prikan niin paranee tuo käynnistyminen pakkasessa...? Ei sillä että mitään ongelmia olis tällähetkellä, auto on +16 asteisessa tallissa ![]() - Tehokas yksilö.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos ei ole tohoa niin Iltasanomoista sivu palamaan ja siitä lämpöiset imuputkeen. Pakkosyöttö, sit jos ei ole muuta niin apteekista eetteriä. Jos hehkut temppuilee, vika voi olla releessä niin ruuvimeisselillä navat yhteen...
Jos arveluttaa virran riittäminen niin kaasupohjassa (jos on pakkosyöttö niin joissain lähtee kaasupolkimella pois) kerralla mahdollisimman pitkä starttaus. Useinkaan virta ei vajaista akuista riitä toiseen yritykseen. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
voin myöntää tästä puhuneeni,mutta tosta fiksuudesta en tiiä.kyllä diiselin kylmänä
käyntiin vaikuttaa syötön ennakko ,näillä prikoilla voi sitä ennokkoa säätää datsunissa. muuten olis toi pumppu ylimääräisenä kuten muitaki koneen osia |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Osaisitko vielä kertoa tarkemmin, mikä pelliläpyskä ja kuinka paljon sitä tavaraa sinne väliin pitäis tunkea?
- Tehokas yksilö. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
unohtakaa toi eetteri ja kamfertintipat ja pilotit. Pikkutoholla imusarjaan tulta ja kaveri starttaa... kyllä lähtee!!!
Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
siinä pumpun kyljessä alareunassa on kahella ruuvilla kiinni semmonen kansi se pois ja siihen
alle pistetään sopivan kokoinen noin 2 milliä paksu prikka tai vastaava. pistä jollain kiinni itellä on pisteellä. muuttaa ajoitusta aikaisemmalle aika paljon ,tyhjä käynti ääni muuttuu terävämmäksi mutta ei haittaa. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hilussa ei tarvi ku vääntää avaimesta nin se lähtee käyntiin pakkasella!Tuli tuossa just todistettua ku auto oli seisonu 12 tuntia 30 asteen pakkasessa...pari hehkua peräkkäin ja käymään...
"Neliveto on yliveto" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ahtopaineen säätö | Tekniikka & Jutustelu | 95 | 05.02.2014 17:06 | |
2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
hj syöttöpumpun ennakon säätö? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.10.2007 17:04 |
HJ61 ruiskupumpun irroitus ja asennus? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2007 22:28 |
2L-T naftapumpun säätö? | tyhmä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.10.2005 16:40 |