Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.11.2003, 16:22
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Headers wrap


Onko kokemuksia tai mielipiteitä näistä pakosarjojen ympärille rullattavista eristeteipeistä.

Viilentää konehuonetta -> lisää tehoa kylmemmän imuilman takia?
Vie kaasut pidemmälle kuumana putkistoon jolloin vauhti säilyy kaasuilla nopeampana -> lisää tehoa?

Onko järkee vai ei. Mätäneekö peltisarjat ajankuluessa eli tiivistyykö kosteus teipin alle ja saako niitä enää myöhemmin pois siististi jos haluaa...


Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.11.2003, 16:55
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Vakiopelissä ei ole järkeä. Corvette ottaa imuilman keulasta joten ei haukkaa konehuoneen ilmaa niinkuin esim. kaasaripelit joissa niissäkin voi olla Ramair nokkapellistä läpi.Imusarja on suhteellisen kaukana corvetessa pakosarjasta joten sekään ei hohkaa lämpöä imusarjaan paitsi tietysti lämmin ilma nousee konepeiton alapintaan jonka lähellä imusarja on. Mutta mututuntumalla sanoisin että plus miinus nolla on hyötyprosentti. Paitsi tietysti, ei materiaali siihen eristykseen ilmaista ole, joten rahan menoa ainakin.
Se oli minun arvioni....

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.11.2003, 00:14
ZR1 ZR1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.02.02
Sijainti: .
Viestit: 220
Perusasetus

Pellinalla on melkoinen pätsi.. Eli kaikki lämpö mikä saadaan vähennettyä lienee hyvä asia.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 09:58 (GMT +2).