![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Pajero Manuaali 2.5 TD tärinäPajero täristää hienoa tärinää vaihdekeppiin ajossa, mistä johtunee? Onko normaalia tukikumien kulumaa vai jotain pahempaa? Muuten toimii hyvin vaihteet ym. Paikallaan seistessä moottori täristää myös hieman, ei nyt mitenkään paljoa. Kuuluisiko näiden olla ihan tärinättömiä molempia, vaihdekeppiä ja moottorin tärinää ajatellen?
Viimeksi muokannut tsutsuki : 03.10.2024 13:20 |
|
||||
|
||||
![]()
Kattele missä kunnossa laatikon tukikumit on
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan tasapainoakseleilla hihnaa/ajotus kohdallaan.?
|
|
|||
|
|||
![]() Jurraamista tärinää ajossaLainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tismalleen samanlaiselta kuulostaa. Minä olen huomannut että jakolaatikon päässä, siitä mistä takakardaani lähtee ulos, on välystä. Tämä korjataan sillä että vaihdetaan tuo osa mihin kardaani luiskahtaa sisälle laatikkoon, siellä on pusla joka on väljä.
Sinulla ei ehkä tätä väljyyttä ole, mutta tuli mieleen että minulla oli hitsattu aikalailla painoja kardaaniin, ja otin niistä koemielessä pari pois mikä auttoi tuohon tärinään ja jurinaan huomattavasti eli olisiko sinun tapauksessa kardaanin tasapainotuksesta ehkä apua? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pajero Gen 1 3.0 V6 manuaali -89 osia | MetAxi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.12.2020 20:03 |
Myydään / Vaihdetaan Pajero -90 3.0l V6 manuaali | amaz | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.01.2016 11:00 |
Myyty PAJERO 3.0V6 Manuaali -95 | Offlari | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.03.2015 11:11 |
Ostetaan pajero -93 manuaali laatikko+ muuta... | THR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 07.05.2014 06:53 |
Myyty Pajero vm.-89 manuaali napalukot | Antsafa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 16.01.2013 15:27 |