![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() teinismitteiniateismi Jumalaa ei oo olemassa! Eikä oo Jeesustakaa! Ei oo koskaan ollukkaa! Mikään mitä raamatussa sanotaan ei oo koskaan pitäny paikkaansa! Se kirja on 100% kirjaimellisesti valhetta!!! Jos haluaa tietää onx jokin juttu olemassa nii voi vaan kattoo raamatusta ja jos siellä ei sanota et semmone on olemassa nii sit se on olemassa!!! Esim ufoist ei puhuta raamatussa yhtään mitää, six kaikki X-Filesin jutut on totta! teinisatanismi Jumala on ihan kusipää homo paska, Saatana rules!!! Raamatussa sanotaan ettei voi palvoa mitään muuta ku jumalaa tai Saatanaa, six mä oon tehny oman valinnan ja palvon Saatanaa! Kantzee lukea Raamattua kun se on kirjaimellisesti totta ja siinä kerrotaan minkälainen kusipää jumala on kun se aina kiusaa ja kiduttaa Saatanaa joka koittaa olla vaan asenne jäbä! Lopettakaa se jumalan palvominen ja ruvetkaa palvoo Saatanaa ja olkaa asenne jäböi! teininoituus Moi mä oon Silja 13vee ja mun uskonto on WIGGA! Meiän pyhä kirja on "WIGGAKSI 3 PÄIVÄSSÄ" ja kaikkien wiggojen pitää lukee sen arvostelu intternetistä ja tehä sit sellane rituaali nii sit Jumalatar tekee niist wiggoi! Meil on kaikkii sääntöi et ei sais niinku vahingoittaa eläimii ja niinku sillee, ja sit on pakko tehä sellanen kynttilä taikuus rituaali juttu aina neljä kertaa kuussa! Mä en oo viel kexiny miten sen steariinin hajun saa pois rituaalin jälkeen ku se haisee pahalta ja äiti luulee et mä oon polttanu hassista vaikkei wiggat ees saa tehdä semmosta kotona! Mun mielestä kristityt on hirveen pahoi kun ne joskus keskiajalla poltti ainaki miljaardi wiggaa ja sit ne kuoli sukupuuttoon, ja six kaikki kristityt pitäs mun mielest käännyttää wiggoiks ettei ne tekis enää mitää ilkeit juttui! teinikristillisyys Moi me ollaan uskixii! Uskixena on tosi kiva olla kun me aina bailataan ja ylistetään Jeesusta! Ja vaikka me bailattais miten tai tehtäs mitä niin me ei siltikään jouduta helvettiin ku Jeesus on jo niinku kuollu meidän puolesta ja six me saadaan kaikki meidän synnit anteex ja päästään sit taivaaseen bailaamaan ja sextaileen Jeesuxen kaa! Anna säkin sun sydämmes ja elämäs Jeesuxelle niin pääset meidän gospel rukous piriin jossa me vedetään aina perjantaina ihan sika kovat kännit Jeesuxen kunniax! teininörttiys Windows on ihan paska Linuxs rules, Intel on ihan paska AMD rules, Mac on ihan paska peesee rules, Demi.fi on ihan paska Muropaketti rules!!! Nuo kaikki on kaikissa asioissa parempia ku se toinen, ja kaikki jotka väittää jotai muuta on markkina voimien aivo pesemii! Mä aina vittuilen kaikille tyhmille atk maikoille jotka ei tiiä mistään muusta ku jostain windows paskasta ja mä en suostu tekemään mitään niitten aivo pesu tehtävii! Mä sentään oon tehny oman mato pelin DJGPP KIELELLÄ (dos rules window sux!!) ja six mä tiiän enemmän tieto koneista ku KETÄÄN tyhmä atk-opettaja! Ne antaa mulle ihan huonoi numeroi mut onnex se kostautuu ku must tulee IITEE miljonääri toisin ku noista kaikista Windows Intel Demi luusereista!!! teinigoottius Elämä on ihan paskaa! Kaikki jotka kuvittelee jotain muuta on ihan hirveitä teeskentelijöitä! Kaikki vaan teeskentelee et ois jotain rakkautta tai iloo tai sellast paskaa mut ainoo oikee paska on mustaa ja synkkää paskaa! Onnex mä ja mun kaverit ei koskaan teeskennellä mitään vaan me laitetaan vain AIDON VÄRISII vaatteit päälle ja kuunnellaan AITOO musaa ja jos joku vahingossa sanoo jotain positiivista jostaki tai pistää jotai teeskentely värisii juttui päälleen nii se ei oo meidän kaveri enää! teiniveganismi Must tää länsimainen yhteiskunta on hirvee ku ihmiset murhaa toisii elävii olentoi että sais syötävää! Mä oon lukenu yhen tutkimuksen jossa sanotaan et tavallinen länsimaalainen joka juo kax lasillist maitoo päivässä murhaa elämänsä aikana ainakin 5000 lehmää!!! Tajuuttexte että ne lehmät kasvatetaan sellasis ahtais häkeis jossa ne ei voi rakentaa ees pesää ja sit kun niit on kidutettu tarpeex niin ne laitetaan sellaseen kauheeseen silppuri puristimeen joka muuttaa ne maidox! Me ollaan suunniteltu et me mentäs joskus landelle ja vapautettas kaikki eläimet että ne sai ees kerran elämässä tuntee olevansa onnellisii ja tärkeit niinku muutkin ihmiset!!! [lähde: http://aktivisti.dodfi.net/aktivisti/teinit.txt ] -- "Hyvät ihmiset eivät osaa pitää asioitaan oikeilla raiteilla." -Daniil Harms
|