![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() patrol turbominkä kokoinen turbo kannattaa asentaa turbo patrollin turbon tilalle kun vakio hajosi
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No vähintään tommonen!
![]() Tai no.. jos et meinaa mitää muita muutoksia tehlä, nii alkuperäinen tai sen tyyppinen samoilla mitoituksilla. Yksinkertainen kysymys, samanlainen vastaus.. ![]()
__________________
KYM |
#3
|
|||
|
|||
![]()
garretin To3 on aika sopiva, sellanen mikä löytyy vanhemmista td volvoista ja turbo saabeista. downpipen joutuu itte tusaamaan.
myös switserin s2:set käy helposti paikoilleen, näitä löytyy hukkaportillisia ja portittomia sitte miljoonaa mallia... joku +120hv mettäkoneen hukkaportillinen vois olla aika jees |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Osaako viisaammat sanoa miten pelaisi /heräilee patrollissa sd33t kuuluisa garret 3/4? Toki kiina versiona eli t03/t04 sekoitus 56mm pako siipi. 54 imu siipi. Imu A/R.60, pako A/R .63
Viimeksi muokannut Koivunoksa : 01.04.2020 07:58 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Patrol turbo -86 | Malaa | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 03.10.2009 08:56 |
M: Patrol -88 Turbo | vaiski | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.06.2007 23:57 |
M: Patrol Turbo -87 | HannuNurminen | O/M/V Muut | 0 | 01.07.2005 09:39 |