![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Plexit huurtees.......Tunnin aikavyöhykesiirtymän johdosta......... Mulla ainakin........ ![]() ![]() ![]() Ja saa ilmoittaa jos on muillakin....... Joskus aikanaan ei tuntunut 10-12h suuntaan tai toiseen missään...... ![]() ![]() ![]() Eikä useammat 12h siirtymät idästä lanteen tai toisinpäin työviikon sisällä..... ![]() ![]() ![]() Viisaampaa olis ollut matkustaa esim Japanista tai Kiinasta suoraan Valtoihin kuin tulla Suomalian kautta...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tosin oli kyllä plexit huurus pe iltana kotona ja meni vielä la päiväkin...tällasten piinaviikkojen jälkeen..... ![]() ![]() ![]() Ja nyt vanhana..... 1h siirtymä aiheuttaa komplikaatioioita...... ![]() ![]() ![]() Alkaa tuleen vanhax...... ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut H_Nietu : 27.03.2017 23:29 |
|
||||
|
||||
![]()
Säädin aamutokkurass seinäkellon väärin tunnilla luulin ku olin tokenu. Säädin uudestaa..
Iltapäiväll alko sitt herää ihmetys.. no vittu patteri ei ollu paikoillaa kello ikea 3cent maksanu