![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Hilux sähköongelmaPäiviä! Rytinällä foorumille mukaan.. LN110 Hilux (1990) alla ja ilmeni "pienimuotoinen" ongelma. Virta-avaimesta kun kääntää niin eipä syty muita kuin akun valo ja hehkun rele naksahtaa, mutta siihen jää. Virtalukonpohjasta piuhoilla saa tosin sähköä ohjattua esim. mittarivaloille, startille( siten pääsin jatkamaan matkaa) yms. Akkujännitteet hyvät ajossa ja pysyy hyvänä suuremmallakin kuormalla. Virtalukonpohjaa aluksi epäilin mutta sen vaihdettuani totesin ongelmani olevan muualla. Mittailin yleimittarilla virtalukonpohjasta ja välillä näytti tulevan 5v kuorman alla ja välillä 12v, voisikohan olla maadoitusongelma? Muilla ilmennyt kyseisenkaltaista vikaa, osaisivatko viisaammat neuvoa? - Jake
|
|
|||
|
|||
![]()
Vähän samankaltaista on ollut kun jalkatilan sulaketaulun taustapuolelta oli johdinliuskat lahonneet.
|
|||
|
|||
![]()
Vika löytyi!
Ei olut sulakerasia mutta sitä kun näpertelin huomasin johtonipun joka tulee konetilasta lokasuojan välistä sille ja sisälokasuojaa kun harotti niin sieltähän löytyi poikkimenneitä johtoja. Ilmeisesti hangannut peltiä vasten ja mennyt poikki. |
|
|||
|
|||
![]()
Sisälokasuojan ruuvit menneet läpi johdon kuorista ja oikosulku polttaa poikki, ihan vakiovika tuossa mallissa... Mulla hävisi parkit tuon takia.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lj70 mittaristo sähköongelma | jahe21 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.08.2011 15:22 |
ZJ Grandi sähköongelma | Yare | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 21.11.2010 18:36 |
LJ70 sähköongelma | Late_ | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.04.2010 14:04 |
Hilux ln-46 sähköongelma | jonas_k | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.01.2009 23:14 |
Mersun sähköongelma | sunday23 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.12.2008 06:29 |