Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.08.2005, 09:50
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.049
Perusasetus

GM:n laatikoista


Scottarissa tällä hetkellä kiinni manuaali ja np205
käykö tohon jakikseen suoraan automaatti? ja jos käy niin mikä?

helpoin tietysti etsiä koko paketti



Edited by - tare on 31/08/2005 10:51:45

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.08.2005, 14:23
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ei käy.....sanottiin pankissa
(erilainen pääakseli)
t:kiltintien kekkendaali

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.08.2005, 20:26
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Jos np205 on 85 tai vanhempi niin ei käy tomaatit suoraan. Sitä uudemmat ovat 32 poorisia naaraita johon menee th400. Adapterin joutuu väsään/etsiin.



Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.10.2005, 22:09
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.049
Perusasetus

minkälainen vaihteistopaketti on th350+208c (näin ilmoitettiin)?kestävyys?
kun tohon letukkaan on ollut hakusessa tomaatti manuaalin tilalle,
eikä näistä ole vielä niin kauheasti tietoa.

elikkä mitkä jakikset on kytkettäviä.. 205
ja oliko 203 jatkuvalla vetolla?

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.10.2005, 22:14
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

Lainaus:
quote:

elikkä mitkä jakikset on kytkettäviä.. 205
ja oliko 203 jatkuvalla vetolla?
205 (rauta) 208 (alukoppanen) kytkettävät ja 203 rautakoppanen jatkuva.



<h3>MIKSI?? </h3>
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.10.2005, 19:36
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Kaikenhan tietysti saa rikki kun oikein yrittää. TH350 on ihan kelpo laatikko ja NP208 on melkein kaikissa USARMY K30 pickupeissa, eli noin 4500kg kokonaispainoisissa. On tarkka öljymäärästä eli jos vuotaa niin kannattaa uusia tiivisteet ennenkuin ajaa sitä liian kuivana ja siitä se ei tykkää. Eikä tykkää iskuistakaan (alumiinikuori) joten se pitää suojata hyvin. Onhan siinä hyviäkin puolia, maastovälitys 2,61 ja jos viitsii nähdä vähän vaivaa niin maavaraa saa paljon lisää jos kääntää jakista adapterista yhden pykälän. Se on kuudella pultilla kiinni siinä mutta yksi pulttien väli on pienempi kuin muut jottei sitä pysty asentamaan "väärin". Joten yhtä adapterin reikää viilaa leveemmäksi niin se käy.



Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.10.2005, 19:49
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Ja maastokäyttöä ajatellen toi 208 olis tosiaan hyvä 2,61 välityksen takia. Ja sit vielä tiuhemmaks menis välitys ykkösellä, jos sen 208 eteen duunailis 700 laatikon. TH-700 pitäs saada aika hyvin vahvisteltua kestämään offi ajoa tuolla Parolassa majaa pitävän automaatti korjaaja Päivisen luona.







<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.10.2005, 20:12
K5:n Avatar
K5 K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.06.05
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 281
Perusasetus

Mites tossa np208 käännössä tarvii ottaa huomioon, pelaako vanhat kardaanit sun muut että senkun pulttaa irti ja viilaa yhen reiän ja takasin kiinni?

Fuck The Aerodynamics!

It´s Power That Counts.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.10.2005, 20:26
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Niin onhan siinä tosiaan "vähän" muutakin kun nyt alkoi muistelemaan.

Takakardaaniin tämä ei vaikuta mitenkään koska lähtö on keskellä, eli kiertopisteen keskellä myös.

Etukardaani saattaa jäädä lyhyeksi koska kun sen lähtö siirtyy ylemmäs kasvaa etäisyyskin.

Lattia tulee vastaan! Korinkorotus jos on niin vähemmällä pääsee mutta en ole varma riittääkö edes 3"? Voi olla että vielä joutuu takomaan lommoa lattiaan jotta paketti mahtuu. Itsellä on käännetty kaksi pykälää toiseen suuntaan eli vaaterissa mutta toiseen suuntaan ja lattiaa vajaa neliömetri korotettu/uusittu.

Shifterin tankoa voi olla että joutuu säätämään mutta homma ei ole paha.

Saattoi siinä olla muutakin mutta nämä nyt tuli mieleen.




Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mogin laatikoista tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 3 07.04.2008 21:47
Jenkki laatikoista?? Juuso Tekniikka & Jutustelu 6 01.11.2007 21:11
Hiluxin laatikoista harri4x4 Tekniikka & Jutustelu 1 25.11.2006 19:42
Hiluxin laatikoista IironSika Tekniikka & Jutustelu 3 15.08.2005 21:22
patrollin laatikoista taasen freddie Tekniikka & Jutustelu 2 17.10.2004 20:29


Sivu luotu: 17:31 (GMT +2).