Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.12.2016, 12:50
Six Six ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 05.10.14
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Dana 35 kuoret

Ostetaan

Pelkkä perämutikan kuoret hakusessa. Oma mennyt halki. Uudet sisuskalut löytyy jo. Laita viestiä palomark89@gmail.com

Ostetaan

Vastaa lainaten
Vanha 26.12.2016, 15:52
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Perusasetus

Siis haetko taka-akselin kuoria vai tasauspyörästönkuoria, kun ei mulle aukea tarve??
Vanha 26.12.2016, 16:18
Aloittelija

Perusasetus

Mulla on etuperänä dana 35 ja siihen on kivi lyönyt reiän mistä öljyt valunut pihalle, uuden tarvis tilalle
Vastaa lainaten
Vanha 26.12.2016, 18:17
Sankari

Perusasetus

No nyt putosin enemmän kärryiltä, Dana 35 etuperänä??? Mites siihen on olkavarret saatu kiinni ja mimmosilla vetareilla?? Ja missä se reikä siis on, kannessa vai akselissa??
Vanha 26.12.2016, 22:22
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Perusasetus

Dana 35 etuperää TTB ja IFS versiona Fordilla ja Dodgella
Vastaa lainaten
Vanha 27.12.2016, 01:42
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Six Näytä viesti
Mulla on etuperänä dana 35 ja siihen on kivi lyönyt reiän mistä öljyt valunut pihalle, uuden tarvis tilalle
Nii onko sulla "murikan" rungossa reikä vai banjossa ??
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
Vanha 27.12.2016, 11:41
Sankari

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Dana 35 etuperää TTB ja IFS versiona Fordilla ja Dodgella
Jaa, ei siis ollu Jeepin perä, no sitten ymmärrän perän...

Olis senkin voinut aloituksessa kertoa, että missä autossa se perä on kiinni, mutta eihän se ostaessa niin tarkkaa oo. Mulla on sopivia etuakseleita vaikka kuinka noilla määreillä, kun ei se niin nuukaa oo myydessäkään sitten...

Vitsi vitsi, ei mulla oo yhtään etuakselia myydä... Mutta kuriositeettina, varmaan aika paljon tarjontaa, kun ei kukaan tiedä, mitä tarvittais ja mihin, kun D35 -akseleita on sekä taakse, että eteen ja ei tiedetä edelleenkään, mikä osa on tarpeen, kun ei sinne ihan mitä tahansa kokonaista etuperää voi työntää, kun välityssuhdekin pitäis sitten tietää.... Mutta I´m over and out!! Olen puhunut (taas)
Vanha 27.12.2016, 14:33
Aloittelija

Perusasetus

Pahoittelut. En tiennyt oikeita nimiä osille. Eli Ford Bronco kyseessä jossa Dana35 etuperä. Perämurikassa on reikä ja sellasen tarvis uuden
Vastaa lainaten
Vanha 28.12.2016, 00:36
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Six Näytä viesti
Pahoittelut. En tiennyt oikeita nimiä osille. Eli Ford Bronco kyseessä jossa Dana35 etuperä. Perämurikassa on reikä ja sellasen tarvis uuden
Minäkin sekoitan soppaa hiukan

Laite on siis Bronco II, eli pikkubronco jos on D35 etuperä, joka muuten on erittäin harvinainen Bronco II:sissa. D28 on yleisin noissa käytetty etuperä.

Saattaa toki olla että siinä on vaihdettu Rangerin tai Explorerin etuakselisto jolloin on saatu 35 28:sin tilalle.

TTB etuakselistossa kuljettajanpuoleinen peltinen tukivarsi muodostaa "peränkuoren" johon itse valuteräksinen murikka pultataan kiinni. Onko siinä siis reikä tuossa poikittaisessa tukivarressa vai valuteräksisessä murikassa?

Tässä kuvassa isoveljen, eli Broncon D44 TTB akselin vahvistetut tukivarret:

Tässä sitten itse perämurikka, D44 kuvassa:

Jos siinä tosiaankin on se D35, niin helpoiten varmaan löytyy varaosat kun hakee 4.0 tai 5.0 koneisen Explorerin vastaavia.

Ja jotta ei liian helpoksi menisi, niin on olemassa vielä malli jossa on D35 oloiset murikan kuoret, mutta D28 sisuskalut kuitenkin

Tukivarresta löytyy 6-numeroinen BOM numero (610???) öljyntäyttö tropun ja pyörän navan välistä, etsi se niin selviää varmaksi mikä perä se on.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan dana 35 ja dana 30 osia 88sj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 01.03.2016 15:56
Ostetaan dana 35 jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 22.09.2015 14:27
Myydään Jeepin Dana 30 HP ja Dana 35 perien 3.73 välitykset mparty O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.05.2013 20:55
Myyty Jeepin Dana 30 HP ja Dana 35 perien 4.88 välitykset mparty O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.05.2013 20:52
O: Dana 35 tai Dana 40 Etu akselisto Antte O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.01.2007 19:10

Sivu luotu: 18:50 (GMT +2).