![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() KingabMiten noi vääntövarsijouset oikein kiristetään? Oon joskus lukenu, notta niitä muttereita pyöritetään aina tietty määrä, jonka jälkeen auton "pitäisi" olla suorassa. Miten on? Olisiko kellään kokemuksia? Kun täytyis vaihtaa kykinpaketti, mutta kun Nissanissa on se vääntövarsijousien palkki edessä. Tätä ongelmaahan ei oo lehtivehkeissä.. Kuulemma niissä on myös jonkin sortin booritukset, jos on jouset päässy kuoleentumaan, saa lisää varaa. Vois vaikka saada vähä lisää maastovaraa (muutama milli..) ![]() Vastaan (mahdollisiin) viesteihin huomenna. PIDÄ TURPAVÄLI!!kiitos!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nissanissa on helpoin ottaa koko palkki pois.(kun kuitenkin laatikko otetaan pois) Vääntöjousissa on pultit joita kiristämällä saa jousia tiukattua.
-Jeppismeininki ja vitulla päähän- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mutta entäs se suoruus? Jos toista puolta tulee kiristettyä liikaa kuin toista, jää auto hieman vinoon..? Kuluttaa ehkä renkaita väärin. Meinaan, onko niissä mitään keinoa esim. mitata? Entäne boorit (vai oliko se poorit), onko niissä mahdollisuus lisätä varaa?
Kiitos edellisestä. PIDÄ TURPAVÄLI!!kiitos! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Voit laskea vaikka hylsyn kierrokset, kun kiristät pultteja. Riittää kyllä tarkkuudeksi.
Tarvii aika paljon heittää kierrokset jos auto kenottaa... ![]() Booreja voit muuttaa, mut saat saman tuloksen kun kiristät pultteja. Tukivartta et voi kuitenkaan kamalasti vääntää alas, koska alempi topparikumi tulee vastaan rajoittamaan ulosjoustoa. -Jeppismeininki ja vitulla päähän- |