![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() AT-205 Re-SealMoniko käyttänyt tätä ainetta, jos ollu autossa öljyvuotoja? Mersun ohjaussimpukka vuotaa, siihen meinasin koittaa. Monia vuosia sitten laitoin siihen jotain muuta, ohjaustehostimiin tarkoitettua ainetta. Silloin tepsi ihan hyvin. Pullo on hukassa, enkä millään muista merkkiä. Oli pitkään vuotamatta sen käsittelyn jälkeen. Mutta onko tämä otsikon mukainen aine jollekin tuttua omasta käytöstä? Olis sitten toinenkin auto, johon laittaisin. Se vuotaa vaihteistöljyä. Vastaathan vain, jos itse olet tätä käyttänyt! Kiitokset!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toisessa ohjausvaihde hukkasi +2l/1tkm ja siitä väheni muutamaan desiin/5tkm. Yhteen vaihdelaatikkoon laitoin jossa vetarin stefan välistä tiputti koko ajan öljyä, loppui vuoto kokonaan, ainakaan 30tkm aikana ei ole edes kostunut laatikon kylki.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kiitos! Montako millilitraa suosittelet laittamaan ohjaustehostimeen? Entäs vaihteistoon, kun öljymäärä on 2 litraa? Ohjeissa käsketään ajamaan 5 tuntia aineen laiton jälkeen. Näin varmaan toimit itse? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Sori ajatusvirhe
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulle annettiin ohje (autotransmission Nätkin) noista tehostimista että ihan vaan reilusti, sellainen liki puoli pulloa. Sen mukaan laitoin ja kaikki noista toimi sen jälkeen ja toimii edelleenkin ihan normaalisti.
Kaikilla on pyritty ajamaan useampi tunti aineen laiton jälkeen, tai siis aine laitettu kun on tiedossa ollut enemmän ajoa, toki ei varmaan yhdelläkään tuota viittä tuntia.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Roverin "swivel seal" tiiviste 8mm vs 12,5mm | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 07.05.2013 11:45 |
Ostetaan 4kpl 205/80x16 tai 205 sr16 | Kovakalu69 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 18.07.2010 09:11 |
Myydään / Vaihdetaan Peugeot 205 1.4 | Tunari55 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2009 15:47 |
M:NP 205 | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.05.2006 08:26 |
Beadlock seal? | ari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.08.2003 15:59 |