![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Turboahdin Garrett GT1444V TOYOTA COROLLA Yaris D4DMyyty Eli käy 1.4 d4d 90hv suoraan,muokkaamalla vaikka poijunpainoks.. Harmi vaan kuin on uutta vastaava..Tämän ostin 2-3v sitten suomen isoin ahdin huijariliikkeestä eli turbotekniikasta Aito garret ja aito turbotekniikan hinta, Olen yrittäny unohtaa että voisi yöni nukkua paremmin. mutta rankasti päälle toista tonnia se oli että ne pääsi katetta rokottamaan.. Ahdin on koekäytetty jariksessa 2minuuttia ja todettu että ei ollut se vika. Ja sitemmin makanut hyllyssä.. Nyt nostin toivon mukaan tota pikkuahdinta viimesen kerran edestakas, Ja joku hakee pölyäkeräämästä.. Ja minua muistuttamasta mistä seon.. Sen verran oli mukava kun powerstroke ahdin huoltoa sieltä yritin.. Huusi heti että on liian entinen ehostaa.. 4cm klappia ![]() Vaikka ne ensin moittii muitten korjaamia.. Nyt oli eri asia.. Turbotukku oli sitt taidokkaampi ja mutisematta heti huolsi ahtimeni 700e huipputikkiin.. Tästä vaikka mönkijälle ahdin jos ei muuta keksi.. Hinta 100 jos hakee pyörimästä Myyty
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 11.03.2016 06:15 |
|
||||
|
||||
![]()
Ois
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Turboahdin Garrett GT25 Hukkaportilla | RACERINO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.09.2015 08:20 |
Myyty Turboahdin Garrett T04-E | RACERINO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.07.2015 13:17 |
Myydään Toyota Corolla 1.4 D4D vm. 2005 | julibuli | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.05.2013 19:14 |
Myyty Turboahdin Garrett GT | RACERINO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.12.2012 08:24 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota corolla d4d -03 H.8900e | suzukirby | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.12.2010 17:40 |