![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Ktm 620 (650) valkokilpinen.Myydään / Vaihdetaan Vm.96 supermoto kotari joutaisi jollekkin joka ymmärtää tämmöisen pyörän päälle.Porattu siis 650 kokoon ja paukkujahan tässä riittää ainakin minulle. Paikallaan välitykset joilla kulkupuoli kohdillaan ja mukaan saa välitykset joilla taas kiihtyy kuin riivattu. Samoin mukaan tulee supermoto vanteet ja renkaat. Ajomääristä ei tietoa ja eipä tässä ole tälläkään hetkellä mittareita paikallaan. Samoin peilit on nakattu mäkeen. Siitäpä jollekkin sorateden rubensteinille peli jolla saat naapurin vitutus käyrän tappiin mukavasti. Äänenvaimennin mallia kisa...eli mökää riittää...postipojan pitäisi tosin tuoda lähipäivinä orkkis pöntön jolla luulisi ääni maailman muuttuvan. Hp.2800e. Tiputetaan hintaa 2000e. mjrontynen@gmail.com 040-1469302 Myydään / Vaihdetaan Viimeksi muokannut Terri71 : 06.07.2015 07:20 |
|
|||
|
|||
![]()
Ei vaihdos kiinnostas -00 vuoden 600cc gsx-f josta alettu fighter tyylistä rakentaa? Kaikki orkkisosat tulee mukaan ja muutoksia ei oo viel tehty juurikaan stongaa lukuunottamatta.. katteet irrallaan.
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Laitetaanpa harkintaan...
|
|
|||
|
|||
![]()
Emäntä on ensimmäinen omistaja suomessa, pyörällä ajettu muistaakseni 27tkm.. alta 30tkm joka tapauksessa.. tuotu italiasta muistaakseni 2006-2007... akku uusittu viime keväänä, samoten tulpat. Öljynsuodatin ja takajarrupalat saa mukaan... toi katteista riisunta alkoi vähä vahingossa ku piti kausihuolto aloittaa ja ku oon enempi enska kuski ite ja emännän mopoiluinto on laantunut/poistunut täysin ni jäi ikäänkuin mun käsiin ton pyörän kohtalo.. täl hetkee leveä crossistonga kiinni ja katteet tosiaan suulissa.. kumit ja välitykset tars uusia sekä öljyt vaihtaa, akku ladata ja kasata mieleiseensä luukkiin! Ilma/öljyjäähdytteinen.
nakkaa yv jos alkoi kiinnostamaan! ![]()
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Ota vaihdossa -05 vai olikohan -06 F6 Arctic Cat. Ajettu naurettavat 3500 km Mukaan myös uusi matto!
|
|||
|
|||
![]()
Voin ottaa kelkan vaihdossa mutta perse on niin auki etten kyllä väliä pysty väliä maksamaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
VAIHTOJA....JOHONKIN.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään KTM 620 LC4 SUPERMOTO -96, käteisellä 3200€ | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2009 16:11 |
Myyty Asuntovaunu TEC welbummler 620 -91 | tossu | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 14.09.2009 18:27 |
o Datsun 620 PickUp -77 osia | tonnisata | O/M/V Muut | 2 | 07.01.2009 17:06 |
m/v:ktm 91/97 250 valkokilpinen veneeseen | haapala | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 25.06.2007 09:19 |