![]() |
![]() |
|
Rakas Päiväkirja Foorumin käyttäjien yhteinen päiväkirja. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Vuosi On Alkanut MukavastiRakas päiväkirja kirjoitan sinulle ensi kertaa.. Haluan vain kertoa kuinka mukavasti uusi vuoteni 2003 on alkanut.. 1.1 palellutin nenäni 35 asteen pakkasessa. 3.1 maksoin itseni kipeäksi eedenin kylpylässä.. 5.1 kolaroin kaverini auton ja tulen maksamaan siitä itseni todella kipeäksi.. 8.1 alkoi kouluni ja sain pelkkää positiivista palautetta opettajilta yli vuoden palauttamatta jääneiden koulutehtävien edelleen palauttamatta jättämisestä.. 9.1 kadotin kännykkäni (Nokia 6510) ties minne.. 10.1 tiedustelin joka paikasta mahdollisesti kännykkäni löytymistä, ei löytynyt. Menin kauppaan ja ostin Siemens C55 matkapuhelimen hintaan 220€. Päädyin tähän malliin koska siinä on nopea gprs yhteys jota tarvitsen surffatakseni internetissä. Pääsin kotiin ja huomasin, että uudessa kännykässäni ei ole infrapunayhteyttä vaan tarvitsen erillisen datakaapelin mahdolliseen surffaamiseen. Menin takaisin kaupunkiin bussilla ostaakseni kaapelin. Kaapelia ei ollut saatavilla, eikä sitä ollut tukussakaan. Sama tilanne muissa kännykkä kaupoissa. Mukavaa!!! Kaiken lisäks uusi kännykkäni on paskana näytöstään. Ostamani C55 oli viimeinen kappale kaupassa ja uusia tulee mahdollisesti ensi viikolla (kaapeleita hyvässä lykyssä tänä vuonna). Huomenna kauppaan mennessäni ja yrittäessäni purkaa kauppaa se tuskin onnistuu. Mukavaa uutta vuotta kaikille! Kaadoin juuri 2 litran Lidlistä ostetun Freeway cola pullon matolle.. Onneksi opiskelu Suomessa kannataa ja minulla on varaa maksaa ilomielin kaikki nämä uuden vuoden hassutukset. Jos minulla olisi auto se jättäisi minut tielle viimeistään huomenna aamulla töihin mennessäni. -ozz7pp.. ke?-
|
|
|||
|
|||
![]()
Se on kumma että kaikella paskalla on tapana kertyä aina lyhyelle ajan jaksolle. Mutta toisaalta, sittenhän sitä voi rypeä siinä kunnolla ja olla loppuvuoden rauhassa. Sulla on Kari se hieno puoli, että raittiina miehenä et yritä hukuttaa tuota vitutusta viinaan, koska siinä kävisi vielä huonommin ja v-käyrä vaan nousis.
Ota viikonloppu rennosti ja koita keksiä jotain virkistävää tekemistä. Ens viikko lähtee sit käyntiin jo ihan eri tavalla. Nenä pystyyn vaikka kainalot ois jo paskassa! -^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^- <bono length="190" weight="100"> **<email> -bono-@city.fi </email> </bono> |
|
|||
|
|||
![]()
Viikonloppu menee mukavasti töissä.. 07.00-20.00 Molempina päivinä. Pitäähän sitä töitä tehdä, että pystyy kaiken ton maksaan. Maanantaina on mukava mennä kouluun ja vielä mukavampi tulla kotiin ja leikkiä chattaavansa. Harjavallassa on ilo asua!
-ozz7pp.. ke?- |
|
|||
|
|||
![]()
/pat KariSalmelainen
Saat kyllä ihan varmasti vaihdettua/palautettua tuon viallisen puhelimen, ihan miten haluat. Mun olkkarin matolle kaatu joku 5L viinaa uutenavuotena, joten nähdään kesällä matonpesupaikalla. Mäntysuopa ja harja mukaan! -- Esa |
|
|||
|
|||
![]()
<offtopic>mä oon aina vähän epäilly että Esa on alkoholin väärinkäyttäjä...</offtopic>
-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^- <bono length="190" weight="100"> **<email> -bono-@city.fi </email> </bono> |
|
|||
|
|||
![]()
Heh, onneks mä en ollu yksin syyllinen. Toisaalta toi on hyvä hätävara. Jos tulee hirvee tarve, niin syö ton maton. Varmastin on ympäripäissään!
-- Esa |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Opel projekti alkanut Rungon korjaus vol 2. | Ooppeli | Maasturiprojektit | 14 | 10.10.2011 20:24 |
Lumitilanne vuosi takaperin | ugly_hj | Chit-Chat | 2 | 08.04.2006 10:24 |
Vuosi 2006 | Kumikameli | Chit-Chat | 21 | 01.01.2006 02:03 |
Uazi on alkanut savuttamaan? | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.10.2005 16:29 |
Uusi vuosi, uudet kujeet | bono | This And That | 4 | 14.01.2003 22:28 |