![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Jarru ongelmia hiluxissaEli huolen aiheena on vm.89 LN110 hiluxi ja takemmin sanottuna siitä puuttuvat takajarrut. Autoon on vaihdettu uusi pääsylinteri, kuormaventtiili ja taakse jarrusylinterit. Mutta taka-akselilla ei silti ole kummoisia jarruja. Jarrupoljin on kova. Ilmeisesti jossain on vielä ilmaa, mutta missä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Putki lytyssä tai letku tukossa. Poljin on pehmeä jos on ilmaa, ja vaikka olis ilmaa, silti löytyy suht järkevät jarrut. Pedaali on vaan kumipallo.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kengät?Rummut?
Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Päällisin puolin putket ja letkut näyttäisi olevan kunnossa.
Ja kengät ja rummut on säädetty ja muutenkin ok. Edited by - psinis on 09/09/2005 00:29:46 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko uudet vai vanhat kengät? Johki vehkeeseen yritettiin aikoinaan saada takajarruja epätoivoisesti, ja lopulta auttoi kitkapintojen hinkkaus hiekkapaperilla.Olivat vaan "lasittuneet".
Life sucks, then you die... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vanhat kengät ne on, mutta kun tuo käsijarru tuntus kuitenkin pitävän.
Eli kun perän tunkkaa ilmaan ja painaa jarrua voi renkaita pyörittää yhdellä kädellä ja kässäri päällä renkaita ei saa pyöritettyä. Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jaa, viskas sitten pihalle. Eli nyybi olin mä.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
mites kun avat ilmaruuvin takaa tuleeko sylintereitten ilmausruuvista ilmaa/ nestettä poljinta painaessa??? ja päästä kuormaventiilistä ensin ilmat veke....multa ei tullut sylinterille ilmat täytyi päästää oikein siitä kuormaventiilin omasta ilmaruuvista ja sitten ilmestyi jarrut.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kaikista ilmaruuveista tulee nestettä. Takaatakin tuntus tulevan ihan sopivalla paineella, mutta ei niin ei...
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
johan jo...rumpu veke...ja tarkistaa että sylinteri liikuu/ kengät. etteivät nirhaa minnekään kiinni ja oikein koottu.../ säädetty lähelle rumpua...
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Jos ilmausruuvista tulee nestettä,ni vika on sylintereissä.Joku juttu ettei sylinterin männät liiku.Pistäppäs tarkistaen.
Ja tarkista nyt vielä,että putket oikein pääsylinterillä ja siitä taakse asti. ***Feel the power of...NIVA*** |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Oletko kokeillu käännellä sitä kuormaventtiiliä käsin samalla kun kokeilee jarruja ettei ole se väärässä asennossa tai putket väärässä järjestyksessä.
######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lisää jarru ongelmia!!!!!!(HJ61) | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 11.05.2007 23:36 |
Land Rover IIA jarru ongelmia | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.08.2006 21:01 |
hj:n jarru levyt ja jarru tehostin | badboy69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2006 15:09 |
Jurr.. Eikun jarru-ongelmia! | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.04.2004 22:17 |
Jarru ongelmia | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 30.06.2003 11:34 |