![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() IskunvaimennusMistä pidemmät iskarit Hiluxiin. jousitus tullaan korottamaan apaut 4 tuumaa. Ja noi jarru putket kin joudutaan vaihtaan pitemmix mistähän kyseisiä värkkejä vois kysellä Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Koita ihmeessä HJ:n iskareita, etu- ja takaiskareissa sama kiinnitys, mutta ne on pidemmät. Ne on kyllä takuulla jäykät, jollei se nyt haittaa.
Motonet nesteiskarit: 60-s (-J6-WGG) 80--7.87 eteen (perälauta ja ikkuna). . . . 44-4078 28.26 ??? 60-sarja 80--10.85 taakse. . . . . . . . . . . . . . . . . 44-4012 27.58 ??? Jos sulla on mikki käytössä, niin muuta orginaali takaiskareiden kiinnitystä akselin yläpuolelle. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
niin soon...muutat korotuksen verran iskarin kiinnikkeitä ja asia vanha...jos ei muuta ni onhan se toi KOOPEE... wwww.offivaruste.com
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vanha topic mutta ei ny oikee löytäny parempaakaan.
Mistähän värkistä tohon Jeep GC WJ:n tekisi etuiskareiden alapäihin semmoset puslat että kestää... Aika hätää alko klopisee ja kerran vaihdettiinki mutta ei nekään ollut kovin kestävät. Takapäässä erilaiset kiinnitykset ni sinne ny saa kunno vermeet. Iskunvaimentajina RuggedRidge ORV ja niissä ei ole valmiiksi prässättynä se alapää niinko vakio iskareissa tai joissakin tarvikkeissakin on. Eli kun tuo kiinnitysrauta pitäisi vielä saada siitä puslasta puoliksi läpi. Iskarin alapään reikä mihin pusla tulee on keskeltä kapeampi ja levenee ulkoreunoihin. Viittis tappia poikkikaa laittaa ja hitsuutella. ![]() http://uppaa.fi/image/vLC
__________________
Jeep Cherokee XJ -89, 4.0 Renix FJDC member. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Olen edelliseen kolmeen Jeeppiin missä on toi sama "bar pin"- tyyppinen kiinnitys, tehnyt homman niin että toi bar pin pois, jolloin iskarin puslaan jää 16mm:n reikä. Sitten vain parista raudanpätkästä taittanut kiinnityksen 16mm:n läpipultille.
Itse puslana olen suosinut kumia, uretaani kaikesta hehkutuksesta huolimatta tahtoo metsäkäytössä olla kovin lyhytikäinen. Usein niin kovaa kamaa, että venyy ihan muodottomaksi ja väljäksi hyvin äkkiä. Offikäytössä ei tahdo kumipuslatkaan ihan älyttömän pitkään kestää, mutta ainakin ZJ Grandin etupäässä ja toisaalta XJ:ssäkin etuiskarin alapään kiinnityksessä toiminut sama pusla sen pari vuotta ainakin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Laita tällaiset tai vastaavat:http://www.ebay.com/itm/Monroe-MA764...3D331142108665
Noi kai parihinta ja saat ilmakorkeussäädön samalla.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |