Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.01.2004, 12:20
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Iskunvaimennus


Mistä pidemmät iskarit Hiluxiin. jousitus tullaan korottamaan
apaut 4 tuumaa. Ja noi jarru putket kin joudutaan vaihtaan pitemmix
mistähän kyseisiä värkkejä vois kysellä

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.01.2004, 12:38
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.732
Perusasetus

Koita ihmeessä HJ:n iskareita, etu- ja takaiskareissa sama kiinnitys, mutta ne on pidemmät. Ne on kyllä takuulla jäykät, jollei se nyt haittaa.
Motonet nesteiskarit:
60-s (-J6-WGG) 80--7.87 eteen (perälauta ja ikkuna). . . . 44-4078 28.26 ???
60-sarja 80--10.85 taakse. . . . . . . . . . . . . . . . . 44-4012 27.58 ???
Jos sulla on mikki käytössä, niin muuta orginaali takaiskareiden kiinnitystä akselin yläpuolelle.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.01.2004, 20:04
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

niin soon...muutat korotuksen verran iskarin kiinnikkeitä ja asia vanha...jos ei muuta ni onhan se toi KOOPEE... wwww.offivaruste.com

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.01.2015, 03:08
Korpune Korpune ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.11.14
Sijainti: P-Satakunta
Viestit: 94
Perusasetus

Vanha topic mutta ei ny oikee löytäny parempaakaan.
Mistähän värkistä tohon Jeep GC WJ:n tekisi etuiskareiden alapäihin semmoset puslat että kestää...
Aika hätää alko klopisee ja kerran vaihdettiinki mutta ei nekään ollut kovin kestävät.

Takapäässä erilaiset kiinnitykset ni sinne ny saa kunno vermeet.

Iskunvaimentajina RuggedRidge ORV ja niissä ei ole valmiiksi prässättynä se alapää niinko vakio iskareissa tai joissakin tarvikkeissakin on.
Eli kun tuo kiinnitysrauta pitäisi vielä saada siitä puslasta puoliksi läpi. Iskarin alapään reikä mihin pusla tulee on keskeltä kapeampi ja levenee ulkoreunoihin. Viittis tappia poikkikaa laittaa ja hitsuutella. tai no kuha ny kestäs...(Kuvan nappasin vaan netistä, mutta idea varmaan näkyy)

http://uppaa.fi/image/vLC
__________________
Jeep Cherokee XJ -89, 4.0 Renix
FJDC member.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.01.2015, 09:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.437
Perusasetus

Olen edelliseen kolmeen Jeeppiin missä on toi sama "bar pin"- tyyppinen kiinnitys, tehnyt homman niin että toi bar pin pois, jolloin iskarin puslaan jää 16mm:n reikä. Sitten vain parista raudanpätkästä taittanut kiinnityksen 16mm:n läpipultille.

Itse puslana olen suosinut kumia, uretaani kaikesta hehkutuksesta huolimatta tahtoo metsäkäytössä olla kovin lyhytikäinen. Usein niin kovaa kamaa, että venyy ihan muodottomaksi ja väljäksi hyvin äkkiä. Offikäytössä ei tahdo kumipuslatkaan ihan älyttömän pitkään kestää, mutta ainakin ZJ Grandin etupäässä ja toisaalta XJ:ssäkin etuiskarin alapään kiinnityksessä toiminut sama pusla sen pari vuotta ainakin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.01.2015, 17:28
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Laita tällaiset tai vastaavat:http://www.ebay.com/itm/Monroe-MA764...3D331142108665

Noi kai parihinta ja saat ilmakorkeussäädön samalla.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 02:09 (GMT +2).