![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Patrol 1989 Kysymyksiä sähköistä..Moro! Ensimmäinen patrolli ja nyt edessä leimaus. Merkintä tuli peruutusvalojen toimimattomuudesta. Kuinka yleinen on tuo peruutusvalojen kytkin hajoamaan? Ja toinen kysymys valokuvan kera, mitä ovat ympyröidyt johdot ja miksi tuo vihreä mustalla raidalla jossa on sokerinpala, on katkaistu tuosta liittimestä? (näyttää valkomustalta, led-salama vääristää) ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthr...=101570&page=9
tuossa oli ainakin anturin nastaa jatkettu.. oisko sulla samaa vikaa?? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
noissa on järkiään jokaisessa paskottu takavalojen kytkentä jo maahantuojalla, eli suurimmassa osassa on jotain koukku/laskettua takavaloa/tms kytkentää jo ollu uutena ja sitten niitä on tee-se-itse miehet paskonu viellä lisää. eli suoraan kytkimeltä kokeilet yleismittarin soitolla, että onko kunnossa ja jos on, niin sitten vaan karvoja läpite johtonipusta mikä on mikäkin valotoiminto ja nykäset ne oikeisiin nastoihin valojen kannassa. noista patrolleista on tosi nihkeesti oikeita sähkökuvia liikenteessä, eli se on ihan sama melkein kahlata ne johdot läpi ja kytkeä itse uudelleen toimintaan, kaverin kanssa siinä menee tunteroinen kun molemmat takaset on sähköissä. sitten liitokset tinaamalla ja kutistesukalla niin ei tarvia seuraavalle leimalle tehhä uusiksi
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jees, pääsenkin viikonloppuna montunpäälle tutkimaan autoa. Täytyy mitata kytkin ja koittaa painella jne sitä.. Mutta tuo sokerinpala liitos johto ihmetyttää, siihen tulee virtaa kun virrat on päällä ja se on tosin katkaistu tuosta valkosesta liittimestä mihin menee tuo punanen viiva
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Noin vanhoissa autoissa voi olla mitä vaan missä vaan. Alunperinkin ne johtosarjat on semmoisia et ne käy moneen malliin, ja moneen varustelutasoon. Aina siellä on ylimääräsiä päitä. Aina.
Se hyvä noissa vanhoissa autoissa on, että kun niihin perehtyy, ei kaskaan enää tarttee ostaa johtoa, kun purkaa vaan aina autosta niitä edellisten tekemiä kötöstyksiä veks... ![]() Tosin, helppo irvistellä kun itellä on sähkärin koulutus ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pakkivalot alkoi skulaamaan kun laittoi liittimen kiinni vaihdelaatikon kyljes olevaan kytkimeen..
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
yleesa ei oo, mut eiko oo kumma miten pistoke kiinni ollessaan auttaa sahkon kulkemisessa
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
No sepä se
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Nissan patrol 1989 etupenkit | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.06.2014 21:51 |
Myydään Nissan Patrol 3.3td 4x4 vm.1989 | VonLeka | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.07.2010 16:08 |
Suzukin sähköistä | Kellis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.10.2009 19:22 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
Hdj 80 sähköistä ja akunkaapeleista kysymyksiä | Hilari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.06.2008 09:33 |