![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Mitsu Pajero 2.8TD käynnistyvyysongelmaMoro, Nyt on alkanu pampampajero oirehtimaan sillai, että saa sahata n. 15-20sek käyntiin ennenku starttaa. Itse epäilen, että saako polttoainejärjestelmä ilmaa jostain? Ei ole väliä onko kylmä vaiko lämmin... aina saa startata noin kauan. Mitäs arvon raati epäilis viaksi?
|
|
||||
|
||||
![]()
tankilta lähtevät löpöputket ruostuu puhki.
Takakontin lattiassa maton alla on luukku josta pääsee hyvin käsiksi niihin. ainakin kahdesta olen korjannut samasta kohdasta. |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vinkistä. Tarkastanpa heti huomenna
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei mielestäni ollut häikkää siellä luukun alla, ei ainakaan letkuissa ollut yhtään "märkää" kohtaa eikä putkissakaa näkyny. Suodattimen vaihdoin, mutten ny vielä osaa sanoa paraniko.
Tossa on webastoki ja seki mun mielestä toimii vähä ihmeellisesti, nyt suodattimen vaihdon jälkeen sekin lähti päälle, jota ei oo hetkeen tehny. Poistin suodatinta vaihtaessa jonkin "takaiskuventtiilin" polttoaineputkesta, olikohan sen tarkoitus tärkiäkin? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Voisko tuon takaiskuvenan tarkotus olla että ei vetäisi suutinputkia webasto tyhjäksi, kun auto sammuksissa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Mitsu Pajero 2.8TD -95 | willys89 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.10.2014 13:54 |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Myyty Pajero 2.8TD-IC GLS | PaJeRo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.03.2012 18:37 |
Myydään Pajero 2.8td 3d vm98 | poika2 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.09.2011 10:23 |
Myydään Pätkä Pajero 2.8TD | ana89 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.03.2011 20:38 |