![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() 3 TowersMikähän mahtaa olla vikana, kun yritän tiputtaa filmin pätkää Towersista niin tulee herja, että you must be logged on to download file? Olen kyllä ollut kirjautuneena. Selaimina olen käyttänyt microsoftin tekelettä sekä firefoxia ja kummallakin sama juttu. Jokin typerä asetusjuttu se kuitenkin on mutta en vaan itse keksi mikä............. -Mikko-
|
|
|||
|
|||
![]()
Venaa pari viikkoa ja käy välillä kattomassa toimiiko. No,
ei toimi. Sitten kirjoita tänne uudestaan ja käy sitten vielä kerran testaamassa ja sen jälkeen saatkin kirjoitella anteeksipyyntöjä, kun *aivan yhtäkkiä* enää ei herjaa tulekaan ja kaikki toimii ok. Näin kävi mulle. - heellurei ja onnikiideon - |
|
|||
|
|||
![]()
Montakohan kahden viikon jaksoa pitää odotella?
-Mikko- |
|
|||
|
|||
![]()
Logout & log-in?
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
|
|||
|
|||
![]()
Kokeiltu on, ei apua.
-Mikko- |
|
||||
|
||||
![]()
Tää nyt on ihan tyhmä arvaus mutta, tossa sun nicissä taitaa olla välilyönti ja se taitaa aiheuttaa kaikenlaista epämääräistä ongelmaa...Täytyy kait olla yhteenkirjoitettuna..
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
|
|||
|
|||
![]()
Hmmm...Mielenkiintoinen pointti. Pitääpi kokeilla toisella nicillä.
-Mikko- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3 Towers | TOHJ61 | Chit-Chat | 16 | 14.02.2006 01:00 |
3 Towers... Jeah | SuurSyömäri | Chit-Chat | 5 | 11.12.2005 11:19 |