![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() G-mersun (W463) osia (valoja, lampunympärykset, levikkeet)Myyty Pistetääs lisää osia myyntiin että saa tallia tyhjemmäksi ja ostettua jotain taas tilalle![]() Eli nämä kaikki vm 2002 G-Mersusta tai sitten siihen sopivia, luonnollisesti käy melkein kaikkiin vuosimalleihin. - uudet led-takavalot, siis vastaa näitä uusimman mallin takavaloja. Nämä saksasta eli samat mitä Ebay.de pullollaan (alkaen 130eur+postikulut), uudet paketissa eli en ole edes kokeillut mutta paketti avattu, näissä sellaiset ohjainboksit jota ei kyllä mahdu valojen taakse eli pitää viedä sisälle (voi olla että vanhemmissa malleissa ei tarvitse käyttää??), itse pistin sittenkin uuden mallin alkuperäiset, hinta myyty - vm. 2002 takavalot pohjineen, käytetyt mutta ehjät, MYYTY - W463 (vm 2002) alkuperäinen etumaski, väri tumman sininen met hohto (Emerald Black Metallic) , hinta MYYTY - W463 (vm 2002) alkuperäiset etuvalojen "kehykset" tai siis se muoviosa lamppujen ympärille, väri tumman sininen met hohto (Emerald Black Metallic), hinta myyty - W463 (vm 2002) lokasuojan levikkeet eli molenpien puolien etu ja taka, väri tumman sininen met hohto (Emerald Black Metallic), hinta myyty Osat Helsingissä, mieluiten myyn niin että ostaja on itse paikan päällä tarkistanut osat. /Ville puh. nolla neljä nolla 5908559 Myyty Viimeksi muokannut G-Mersu : 19.10.2014 12:21 |
|
|||
|
|||
![]()
Maski ja alkuperäiset takavalot myyty, ja levikkeiden hinta päivitetty alaspäin jotta varmasti halpa.
Viimeksi muokannut G-Mersu : 05.10.2014 19:12 |
|
|||
|
|||
![]() värillisen tekstin käyttäminen ilmoituksessa
Mitä tässä myydään?
Jotakin siinä on, mutta tekstin väri on laitettu niin samanlaiseksi kuin tausta, ettei tästä oikein mitään näy. Tekstin väri kannattaa jättää kokonaan määräämättä, niin foorumi määrittelee tekstin aina sen verran erilaiseksi, että erottuu taustasta. Jos itse määrittelee tekstin tietyn väriseksi, ei osa lukijoista näe tekstiä lainkaan, kun se ei erotu heidän käyttämästä taustaväristä. Tämä minun on joku foorumin oletusteema ja tässä ei näy (kuva tästä ilmoituksesta):
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos tiedosta, yritän muuttaa. Minulla tuo näkyy ihan normaalisti koska minulla sininen pohja oletusasetuksena, en ole muokannut asetuksia mitenkään . Kirjoitin tuon Wordissä ja kun kopsasin niin minulla oli saman värinen teksti kuin tausta, siksi vaihdoin tekstin väriä. Aika jännä että alustan väri vaihtelee käyttäjittäin.
edit. en nyt ainakaan pikaisesti osannut muuttaa tekstin väriä mihinkään oletusasetukseen, värin voin kyllä valita. Viimeksi muokannut G-Mersu : 07.10.2014 14:11 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Osalla ainakin toimi alkuperäinenkin kun meni osia kaupaksi. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sivun alimmainen vasen painike, esim defaul style määrittää värit, ja ko asetuksella näkyy tosiaan huonosti, siitä alasvetovalikosta löytyy muutama muukin vaihtoehto, esim modern blue, joilla tekstisikin muuttuu luettavaks
|
|||
|
|||
![]()
Joo, niinpä tulee näkyviin, kun tausta on tummempi. No, en nosta tätä ilmoitusta enempää.
|
|||
|
|||
![]()
Nostetaan jo nostettua aihetta:
Eli W463 levikkeet on nyt irti, vie sen verran tilaa ettei oikein tekisi mieli säilyttää. Eli osta vaikka varalle jos metsässä repeää, hinta myyty W463 valojen ympärille kehykset, hinta myyty KYB takajouset (eli siis pari), vastaa vakioita korkeudeltaan, käyttämättömät, nämä ainoana jäljellä, hinta 50EUR LED takavalot, käyttämättömät, myyty Ville puh. nolla neljä nolla 5908559 Viimeksi muokannut G-Mersu : 19.10.2014 12:21 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mercedes-Benz G W463 osia. | Geländewagen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.08.2014 14:47 |
Myydään chevy pickup subbe uusi maski valoja ym | Heegi | O/M/V Muut | 0 | 31.05.2014 15:38 |
Myydään m: G-mersun (w463) bilstein sport iskarit, uudet 4kpl | epk | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.01.2014 20:52 |
Myydään hj 61 keulan osia vilkkuja,lampunkehys,ln 65 maski ln110 maski | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.05.2009 21:00 |
Ostetaan G mersun maski | Kopone | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.07.2008 14:46 |