![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() traileri uusimaa-forssa sektorilta.Vuokrata halutaan Elikkä parinpäivän reissuun tarttis ja pitäisi tuoda tuollainen traktorin kärry tullessa pois.kokonaispituus olis n.5m ja leveys 2m. paino n.1000kg-1500kg niin pisaa varmasti. aisaa voi tuoda yli joten 4m lavapituuskin piisaa kyllä. matka olisi karkkila-killinkoski-karkkila n.600km yhteensä. forssasta tai läheltä karkkilaa olisi hyvä juttu. yv tavoittaa tai soita o50 5213578 s-posti nokelainen_@hotmail.com Vuokrata halutaan |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Forssan Shelli ainaskin vuokraa telikärryä aikas sopivasti myös, ja siinä on isompi lava kun tossa mun kärryssä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
leveys on 190 niin että renkaat on sisällä kärryssä. tuota shellin kärryä olen lainannut ennenkin. muistelin vaan että olis ollu 180 levee se kärry. pitää mennä mittaamaan.
kiitos vinkistä |
|
||||
|
||||
![]()
Kysyppä kärryä myös Forssan Tehokannesta!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() ..
On noi munkin kärryt vaan 185 leveet..
Serkkupojalta somerolta lainasin kärryjä kun omat traktorin kärryt hain.. http://konepalvelu.net/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pick-Nick Forssa Pilvenmäki 3.8.2014 | elhapero | Tapahtumat | 7 | 28.07.2014 06:44 |
Vuokrata halutaan Hallipaikka maasturin näpertelimiseen nokia-tampere sektorilta | hj 60/61 | O/M/V Muut | 0 | 22.07.2014 05:09 |
Tallitilaa? (Turku-Forssa) | kimmop | Chit-Chat | 4 | 12.07.2013 16:53 |
Harrasteajoneuvo tapahtuma pick-nick Forssa | elhapero | Tapahtumat | 0 | 24.07.2010 21:17 |
Forssa | KTM | Yleiset | 0 | 07.08.2002 11:34 |