![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() ?pajeron (turbon) syöttöpumppuMyydään eli tuli auton mukana tuommoinen pajeron syöttöpumppu, oli kaveri sitä 2l koneen kylkeen naittamassa mutta oli jäänyt, vaihdettu kuulemma isommat elementit ja viri kara? tästä ei varmaa faktaa ole kun en pumppua ole purkanut, ja siitäkään ei ole tietoa että meneekö 2l koneen kylkeen? kiinnitys reikien väli mitattuna tönärillä 81mm hintakaan ei päätä huimaa kun yleensä näistä saa makasaa sopivasti niin nyt halvalla tasarahalla 80€ ja vantaa/mäntsälä akselilla voi pumppua ihailla ja mh kuljettaa pidemmällekkin. yv kiinni tai suoraan torveen soitettuna 0458974140-Tomi ![]() ![]() ![]() Myydään
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b Viimeksi muokannut Kettu_ : 29.04.2014 11:10 |
|
||||
|
||||
![]()
Jos ei mene ajan kans kaupaksi tarjoan 60€ siitä + rahdit tietenkin.
Onko tietoa onko se 2.5 vai 2.8 pumppu ? Mietin että kun itsellä 2.8 niin jos sillä sais vaikka pötäkkää lisää tuohon omaan.. Kehtaatko käyttää ne 4pulttia auki niin näkis että onko se minkälainen se kara. Ja mitä kuulemiesi mukaan olis myös vaihdettu pumppuun?
|
||||
|
||||
![]()
niin siis pumppua en ole käyttänyt auki ja tuli auton mukana kun oli tarkoitus se laittaa vaparin pumpun tilalle mutta se vähän jäi ja auto meni pumppu nurkissa, mutta voin ottaa tuon kannen irti ja katsoa ja ottaa kuvia pumpusta niin päästää asiassa hieman eteen päin.
|
||||
|
||||
![]()
pumpun kyljessä lukee diesel kiki.
|
||||
|
||||
![]()
Tuo ei kyllä sano minulle mitään "diesel kiki"
Mutta käytäppä tosiaan auki se kansi niin nähdään että mitä sieltä löytyy ja minkälaista karaa jne.. Oliko pumppuun vaihdeltu muita palikoita?? Laitan yv:nä puh. nron niin laittele vaikka mulle puhelimeen sitten kuvia karasta yms..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
up
|
||||
|
||||
![]()
up
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan OM602 turbon syöttöpumppu | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.01.2014 10:22 |
Ostetaan Om603 turbon syöttöpumppu | -Epeli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.03.2013 20:30 |
Ostetaan Ln65 Hilux turbon syöttöpumppu | Hound | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.11.2012 15:25 |
Ostetaan turbon syöttöpumppu | james89 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.11.2012 22:35 |
Myydään patrol 33 turbon syöttöpumppu | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.04.2009 08:21 |