![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Terrano2 korotus osaaOstetaan Löytyykö ylimääräisiä jousia, iskareita ym korotus osaa -96 terranoon.Ville p. 040 7160744 Rovaniemi Ostetaan |
|
|||
|
|||
![]()
En tiedä onko korottavat mutta takapää oli hyvin ryhdissään...
30e olis hintaa Ja ovat terranosta.. |
|
||||
|
||||
![]()
Jos kehtaat niin mittaa pituus ja langan paksuus niin vertaan omiin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Lanka vajaa 14mm ja pituus vajaa 420mm
|
|
||||
|
||||
![]()
Samanlaiset on mulla paikoillaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla olis uudet 2" korotavat takaiskarit.
Olleet king capissa ja ajettu 200km jonka jälkeen auto meni myyntiin ja kokortusiskarit jäi mulle. jos sulla on iskareiden molemmissa päissä lenkit niin nämä pitäisi sopia sulle suoraan.
|
||||
|
||||
![]()
Minäpäs kurkkaan huomenna auton alle ja tarkistan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä siellä lenkit on molemmissa päissä. Minkä mittaiset iskarit ovat ja paljonko maksaisivat?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Uudet astinlaudat Terrano2 | Mjt | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.01.2016 19:18 |
Myyty Taka-akseli,nelilinkki ja panhardi | jakenbj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 27.11.2014 15:45 |
Nissan Terrano2 moottoriääni | jns77 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.03.2014 21:19 |
Terrano2 puhallinprobleema | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2013 15:59 |
Ostetaan suzuki samuraihin korotus osaa | samuraimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.11.2012 09:43 |