![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lukkojen kytkentä paineilmallaAjatus olis vipata vaijerit mäelle ja laittaa nappien kautta paineilmalla toimivat lukkojen kytkennät. Kysästäänpä ny täältä ensiks ku ruvetaan ite päätä puhki miettimään.. Minkäslaisella iskulla ne sylinterit pitäis olla? Ja mitäs kaikkea muuta pitäis projektissa ottaa huomioon? Tai jos jollain ylimääräinen paketti ois valmiina niin voisin olla kiinnostunut ostamaan.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla vaijerisysteemi toimii rasvattuna kevyesti ja luotettavasti, en näe ilmasylkyn tuovan mitään parannusta.
Toki ymmärrän rakentelun ilon ![]()
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=107774
tollasen itse rakentelin..isku oli muistaakseni 50mm ja sit kävin sorvaa siihen päähän oikeen kokoisen tapin johon sai sen merkkivalon kynnen kiinitettyä..mulla vois löytyä viel ne sylinteri ja se tappi siihen tämä paketti käy suoraa..itse joutuu tekee sen laipan siihen perän kylkeen johon saa kiini tuo sylinterin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan o: hj61 lukkojen kytkentä vivut | MOOMI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.02.2013 17:46 |
Vinssin ohjaaminen paineilmalla | heimali | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 23.10.2008 21:37 |
HDJ:n sähkölukko paineilmalla toimivaksi? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.05.2008 20:29 |
Auton nosto paineilmalla. | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 21.04.2007 09:40 |
Lukkojen kytkentä sähköllä? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.10.2004 00:50 |