![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() M: ylimääräistä pois tallista(päivitetty 21.7)Eli kaikkea on nurkkiin kertynyt ja nyt tilaa tarvittaisiin muuhunkin. Osaan jotain hintaa mietittynä ja osaan ei...eli tarjotakkin saa. Vaihdossa vois kiinnostaa kohtuu hyvä toimiva LA + antenni.... Tavarat Turun lähistöllä ja ainakin Turkuun kuljetus/näyttö onnistuu helposti. Puh: Paisuntasäiliö, Vähän käytetty ja ehjä. Kuva kertoo loput. Oisko 150€ ? ![]() ![]() 30x30 punaisia graniitti laattoja. Paksuus 15mm. Ehjiä reilut kymmenen ja n.10x30 siivuja jonkin verran. Mattapintaisia. Tarkemmat määrät saa jos joku tuntee tarvitsevansa. Hinta ???? ![]() Parlokit. Kavennettu sopimaan 10.5" renkaalle. ei kauniit mut käyttämättömät ja toimivat. ![]() Allastaso. Ehjä käytetty. Pari pientä jälkeä pinnassa. L 120.5cm syvyys 50cm ![]() Loppuun vielä linkki noihin parvekelaseihin!!! http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=39427 Edited by - Rölli on 16/06/2007 22:21:46 Edited by - Rölli on 24/06/2007 18:00:49 Edited by - Rölli on 21/07/2007 20:54:39 Edited by - Rölli on 27/07/2007 22:05:48
Viimeksi muokannut Rölli : 13.08.2012 09:26 |
|
||||
|
||||
![]()
50 € tarjous Esabista.
|
|
|||
|
|||
![]()
70,- esabista
-Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella- -EUvostoliitto. Toverismin toinen mahdollisuus!- -Metallimusiikki on pelastanut monet Jeesukselta- ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onko esabin sivupelti tallella?
50€/kpl tunkeista. RUMARACING TROOPER 2.8, SJ410 Edited by - Reetu on 07/06/2007 11:31:00 |
|
||||
|
||||
![]()
80e esabista.
*team grasshopper* -LISÄÄ MUTAA!!!- |
|
|||
|
|||
![]()
tunkeista 70 e/kpl
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla vastaantyyppisessä ESABissa tökki kans langansyöttö ja syynä oli lankakelan laakeri, joka oli "hieman" jämähtänyt vähäisen käytön takia. Öljyä laakeriin ja homma oli ok.
Sisäpiiri rules ![]() www.bike-expo.tk |
|
|||
|
|||
![]()
Jos onnistuu heittää esabbia vaikka matkahuollon kautta
ni tarjotaan siitä se 90eurova.. -- Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle! |
|
|||
|
|||
![]()
luulisin ton suojapellin löytyvän. Tarkastan ku maanantaina käyn tallilla. Samalla katon noitten tunkkien nostokorkeuden mitä on kans kyselty.
Kyllähän mä noita voin matkahuoltoon roudata sitten ku se aika koittaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# SLCK Member #51 kayttaja"at"offipalsta.com http://www.4x4cup.com/ www.slck.net ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
esabin migi on aika kranttu kaapelin spiraalin puhtaudelle, kannattaa paineilmalla töhäytellä puhtaaks aika ajoin... ja pitempi kaapeli ainakin..
mauno-nyybi Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Esabista täten satanen tarjottu.
-P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
|
|||
|
|||
![]()
110€ Esasta...
"Suo siellä,vetelä täällä" --Jeep CJ-5-- --Toyota Lj-70-- |
|
|||
|
|||
![]()
Joo eli miggiin löytyy se kylkipelti joka kuvassa puuttuu.
Tunkit mittasin, min 22cm ja max 44cm. Eli nostoa toi 22cm. Sitte se huono uutinen, toinen tunkki vuotaa sylintereiden välistä kun nostaa tappiin asti. Tuskin iso vika (joku tiiviste??) mut onpahan nyt ainakin kerrottu. Ja ainakin mulla oli tarkoitus putsata ja vaihtaa öljyt noihin ennen käyttöä. Mut, mut, kun sitä kuuluisaa aikaa ei vaan riitä kaikkeen... |
|
|||
|
|||
![]()
migistä ensimmäinen...
Eikö enempää ole kiinnostusta kellään tunkkeihin? |
|
|||
|
|||
![]()
...Toinen...
Wago-78 vahvasti kiinni migissä tolla 110€ tarjouksella... |
|
||||
|
||||
![]()
Meinasin jo tarjota enemmän, mutta eip oo putjetissa varaa laittaa tuohon(kaan)
-P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Edited by - -P- on 13/06/2007 23:08:42 |
|
|||
|
|||
![]()
Ysiltä paukahtaa kolmas kerta jos korotusia ei tule...
Katotaan jos samalla ehtis lisätä mielenkiintoisia artikkeleita myyntiin. Tulossa mm. parvekelaseja. |
|
||||
|
||||
![]()
125€ Esasta
Olis vaan vastuksia kyllä keinoja löytyy. |
|
|||
|
|||
![]()
125€ eka ja toka kerta...pistetään vähä vauhtia tähän
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja kolmas. Polunlöytäjä saapi migin.
Nyt tarjouksia tunkeista!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Ja kiitos, pienellä rasvauksella ja puhaltelulla Esab käy ja kukkuu..
Olis vaan vastuksia kyllä keinoja löytyy. |
|
|||
|
|||
![]()
ja uppia päivityksen jälkeen...
|
|
||||
|
||||
![]()
50€ vöistä...
Aika on aikaa ja raha on rahaa! RUMARACING TROOPER 2.8, SJ410 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Autotallista ylimääräistä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.05.2007 19:20 | |
HJssa ylimääräistä ääntä? | hamaBJ40 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.05.2007 20:41 |
Paljonko tallista vuokraa? | Hessu_Hopo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.11.2006 20:49 |
M: Ylimääräistä maasturi-roinaa | kivinen | O/M/V Muut | 6 | 01.10.2005 18:49 |
Ylimääräistä pois | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.05.2004 21:24 |