![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Fedima vs. BFGOnko jollain jo sen verran kilometrejä Fedima Fronteira kumeilla että tietäisi onko BFG ATn veroinen vai paljon huonompi? Ihan siis piki- ja soratiekäytössä. Hintaero olisi aika houkutteleva 31/10,5R15 mutta kannattaako lopulta? Melkein kaks-yhen hinnalla...uusiona
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No ainahan pinnattu on ollu halvempi kuin uusi.
makuja on monia,onhan niissä pinnatuissakin takuu, mutta käytetty runko on aina käytetty. Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
On tietysti ja sen takia juuri kyselinkin että eroaako paljon. Lähinnä kun näitten vehkeiden ajo-ominaisuudet on mitä on niin kannattaako uudesta rungosta maksaa? Toinen asia on tietysti miten seos toimii, kovaa, pehmeää vai sopivaa.
Renkaatkin on vähän kuin keskikalja että vaikka ostaisi sitä kalliimpaa merkkiä niin sekin loppuu aikanaan. Tarjouskaljalla saa saman tunnelman ja rahaa jää vielä norttiaskiin, jos tinkii vähän merkistä. ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tiekäyttöön uskaltaisin kyllä laittaa pinnatut. Eipä ne rungot nyt poskettomalle rasitukselle tasaisella joudu. En tiedä mutta varmaan niille käytettäville rungoillekin asetetaan jokin vaatimustaso joka täytyy ylitää. Kai ne on laadultaankin jo eritasoa kuin 15 vuotta sitten.
"ei ollu mikään amerikan temppu" SLCK #73 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
fedima "bogger" | nivea2 | Tekniikka & Jutustelu | 69 | 22.02.2008 20:40 |
M:FEDIMA SIROCCO 35/10,5-16+7" TML BRC | Ipe64 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 22.10.2007 21:42 |
Insa/Fedima ??? | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.09.2007 17:38 |
Fedima | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.09.2006 21:36 |
Fedima Maxima 7.50 R 16 (32,5/8,5-16) | swat-pappa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.04.2006 17:07 |