![]() |
![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() vaihto kakkoselta kolmoselleMulla on tullu semmonen ilmiö 85 automaattiin, että vaihtaa kakkoselta kolmoselle ikäänkuin liian myöhään eli liian suurilla kieroksilla. Hitaasti kiihdytettäessä myöhästyminen on pintä, nopeemmin kiihdytettäessä huomaa selvemmin ja kaasun kun tyrkkää pohjaan niin saattaa jättää vaihtamatta kokonaan. Muilla vaihteilla tuntuisi toimivan ok tai ei ainakaan häiritse. Samoin alaspäin vaihdot tuntuis pelaavan. Olisko jollain jotain selitystä tähän????? MrJ Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mä en oikein ole perillä mikä aski sul on 350,400,700...mun ameriikan auto elämänvaiheessa kun ei oik.muuta ollukkaan ku laatikkovikoja ja ainakin jos siellä askin kyljessä oleva alipainemodulaari menee ni vaihdot alkaa sekoileen saman teki kerran eräs saksalaisvalmisteinen automerkki automaatilla varustettu,mut huom vain kerran!Jos pannat menee,ei toimi enää ku pakki,jos pakat laatikko luistaa...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Toivottavasti tästä on apua:
Jos sulla on 700 laatikko, niin mulla oli lähes sama ongelma. Se vaihtoi vaan 2:lta 3:lle samantien, säästää toki 2 vaihdetta mutta ei hyvä.... Sain vähän paremmaksi kun säädin TV-vaijeria (en tiä suomenkielistä nimeä mutta se joka tulee throttle bodyyn siis ei kaasu eikä vakionopeus vaan se kolmas...)joka tapauksessa sen saa säädettyä kun painaa plugin pohjaan ja vetää varpin kuorta vähän poispäin sit vaan kaasu täysille ja vapauta plugi niin se pitäis olla säädöissä.Eli jos otat varpin irti se ei saa olla yhtään löysällä eikä vastaavasti kiristääkään kaasuläppää. T:Vette -86 Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Toivottavasti tästä on apua:
Jos sulla on 700 laatikko, niin mulla oli lähes sama ongelma. Se vaihtoi vaan 2:lta 3:lle samantien, säästää toki 2 vaihdetta mutta ei hyvä.... Sain vähän paremmaksi kun säädin TV-vaijeria (en tiä suomenkielistä nimeä mutta se joka tulee throttle bodyyn siis ei kaasu eikä vakionopeus vaan se kolmas...)joka tapauksessa sen saa säädettyä kun painaa plugin pohjaan ja vetää varpin kuorta vähän poispäin sit vaan kaasu täysille ja vapauta plugi niin se pitäis olla säädöissä.Eli jos otat varpin irti se ei saa olla yhtään löysällä eikä vastaavasti kiristääkään kaasuläppää. T:Vette -86 Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kokeilin ton vaijjerin virityksen mutta eipä ollu mulle apua. Testailin tarkemmin vielä ja loota toimii niin että vaihtaa ykköseltä suoraan kolmoselle tai jos käy kakkosellla niin menee samantien kolmoselle, vaihto rauhallisessa kaasutuksessa 3500 r/min paikkeilla.Kakkonen kyllä löytyy kun tulee alaspäin neloselta. Finvetteen meinaan viedä mutta tietääkö kukaan keskisessä suomessa ketään tekijää??? Aski on 700 mallinen.
MrJ Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mulla sama ongelma -85 Vetessä, jos löydät vian niin postaa
ihmeessä..... Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Vika saattaa olla jumittavassa throttlevalvessa.Kysy ihmeessä laatikkoremonttia H-linnasta Päiviseltä.On pätevä mies 700-alkuisten askien suhteen
Note! This message was posted anonymously! |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mistähän tuota kyseistä "throttle valvea" kannattais etsiä autosta ?
Vette 1985 Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rattipylvään vaihto. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.01.2008 17:28 | |
Perien vaihto??????? | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.03.2006 18:58 |
m:lj-86/vaihto hj | O/M/V Muut | 2 | 13.09.2005 20:51 | |
L98:n vaihto LT-1:een | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 21.12.2004 11:54 |
Vaihto. BMW 325 Cia -92 | O/M/V Muut | 0 | 17.12.2004 01:41 |