![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() jolla ruuhi mikälieMyydään vesi pysyy joko sisällä tai ulkona. on hipasen kiikkerä-en laskis kakaroita vesille tällä, mutta tosi mieshän menee. kevyt hinata 2äijää kantaa kauas erämaalammelle ,yksinään jaksaa liikutella sorsametällä tms.. . yksinkertaista lasikuitua, vois olla viisasta laittaa vaikka vaneri pohjalle, moottoriaki koitin mutta ei helekkari,hullun hommia , no akkumoottorilla ihan jees ,mutta ei mene lähellekkään suoraan.... tee vaikka muijalle kukkalaatikko pihaan tai jos ei järkipäätä pakota niin käytä veneenä, sauvomalla menee aika hyvin kaislikossa ja matalassa![]() pielavesi sijaintina ja oli sen verta isohomma patrolinkatonrungosta irrotella jotta 80e haluaisin?? tai jotain rahaa??? O5O-53 4 999 8 Myydään
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 23.08.2014 17:14 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
266cm pitkä 136cm levee ja syväys/korkeus 40cm ei ihan sentilleen mitattu mutta noin... hyvinhän tuo kellutti ranta kaislikossa sauvoessa..
|
||||
|
||||
![]()
vielä
|
||||
|
||||
![]()
vielä , kait tätä tietenni voipi käyttää myös patrollin kattokorotuksena jollainen olikin...
|
||||
|
||||
![]()
vielä löytyy
|
|||
|
|||
![]()
onko toi joku auton korokekatto,ku muutetaan maasturi pakuksi
|
|
||||
|
||||
![]() Joo
Niinhän tuossa pari viestiä ylempänä lukee että patrollista otettu...
|
|
||||
|
||||
![]()
vielä löytyy , tästä hätäapu sorsametälle tms... kokeiltu on ja hengissä ollaan vielä
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jolla kyljellään | Offipiru | Chit-Chat | 71 | 12.02.2015 01:07 |
Myydään Jolla+evinrude 2hp | kristian | O/M/V Muut | 12 | 04.10.2008 20:25 |
Mikälie menopeli | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.12.2007 12:46 | |
Mies jolla silmät päällekkäin? | Chit-Chat | 0 | 21.08.2007 00:56 | |
Oliskohan jolla kulla | Hippo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.07.2005 21:21 |