![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() kitkalukkoeli nissan king cab v.90 kitkalukko rupes paukkamaan ku oli ku lämpes eli kylmänä ei pitäny ääntä,mut tuli joulu pyhinä purettua,muuta ei silmin nähtävää vikaa ei löytyny ku vettä öljyn seassa.tuli sit laittetua tavan peräöljyä ku ei siihen hätään ollu mikää pulju auki,mut itse olen käsittäny et jos normi öljyä laittaa kitka perään niin se muuttuu avoimeksi.tässä vaan kävi nyt niin et kitka toimii nyt paremmin ku oikeil öljyillä.metäs on rymytty ja välil tuntuu ei ois 100% lukko,mut asvaltil kumminkin kääntäessä luistaa eli voiko olla jotain menos rikki vai?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
siis LSD öljyhän nimenomaan vähentää kitkaa siellä kitkapinnoilla, normi peräljyllä siulla on justiinsa lähes 100% lukko
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jaa niinkö päin se oli
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
tuolleen nuo isot poijat on miulle ainaki valehellu
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu oikein ovat valehdelleet,eli LSD öljyssä on pakkoja suojelivia aineita jotka helpottavat luistoa ja näin ollen pakat pysyy pidempää kunnossa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#6
|
||||
|
||||
![]()
eli suomeks jos patrollimessa alakaa takapiän kitka luistamaan ni kylymästi vaan normi öljy perään ja ei vaaji hitsailua?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mites sit jos laittas puolet tavan öljyä ja puolet lsd öljyä niin mites sit toi kitkan toiminta?onko kokemuksia
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kestoikä lyhenee aikalailla, jos tavan oljyillä ajelee, siis tuon mahdollisen jumimisen ja paukkumisen lisäksi.
-> siis lukosta voi tulla entinen yhdessä holtittomassa sudituksessa, ja sitten kemppi liima on ainut, millä saa pitämään... |
#9
|
|||
|
|||
![]()
olikos se niin et tuossa LSD perässä on sitä luistoa lisäävää tavaraa noin 2-4%? muuten samaa hyboidi ölppää ku avoimiin tarkoitettu? meinaan vaan just tuota samaa ku joku aiemmassa kommentissa et jos laittas jonku 50/60 seoksen LSD öljyä ja avoimen öljyä sekasin.. saisko mokomalla kikkailulla hiuka kirrattua tota pajeron perää vai onko turha vaiva?
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Minulla on Jeepin kitkalukkoperässä sen n.2,5 litraa tavallista öljyä, ja lisäksi purkillinen (olisko se desin-pari?) Moparin kitkalukkolisäainetta. Tuolla on ihan ok toimiva, tosin saisi pitää paremminkin. Toisaalta jos ajaa joko valmiilla GL-5 LS öljyillä tai ilman mitään lisäaineita, niin tahtoo paukkua ja rutista. Pitää kyllä paremmin, mutta menee lukkokin sitten todella äkkiä entiseksi.
Kitka pitää minkä pitää (jos ei kiristä), jos tarttee parempaa ei 100% lukkoa, niin laittaa Detroitin truetracin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Määrittele holtiton sutiminen? Kiinostaa tietää, että kuinka helposti kitkalukon saa paskaksi. Esim toinen takarengas jäällä ja toinen asfaltilla ja lukko ei jaksakaan enään pitää ja lakaa luistamaan?
Viimeksi muokannut 4x4_88 : 31.01.2014 22:51 |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Voi mennä silloin melkeinpä kerrasta, varsinkin jos ei ole kunnon lisäaineistusta peräöljyssä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Pari kertaa on perstuntumalla saanu lukon luistaa kunnolla kun esim risteyksestä on pitäny ns. "täysillä" lähtä kääntymään vasemmalle. Liikkeelle lähtiessä alla jäinen alusta ja sit juuri käännöksen kohdalla toinen rengas jää jäälle ja toinen on sulalla asfaltti uralla. Heti on tullu höllättyä kaasua kun huomaa kierrosten nousevan. Muuten on kyllä hyvin Tojon lukko toiminut ja talvella pääsee aika hyvin liikkelle vaikka toinen rengas ois jään päällä. Pitävällä asfaltilla ei kuitenkaan lyö hanttiin kääntyessä jne eli toimii kyllä mallikkaasti. Joiltain taas kuullu ettei oo niiden autoissa kitkalukosta tietoakaan jotta ihan paska -> eli varmaan poltettu piloille jossain vaiheessa. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Kitkalukko | hilux 65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2011 22:09 |
Patrol kitkalukko | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 04.02.2009 10:42 |
L-200 kitkalukko | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.02.2007 20:10 | |
Kitkalukko?? | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 03.03.2006 16:32 | |
O:kitkalukko | O/M/V Muut | 0 | 02.07.2003 12:48 |