![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Tieliikennevahinko / korvausKopioin, siirsin ja liitin.. Omaksi jutuksi kun sattui eilen vahinko, tarkoitus on seurata miten korvaus, korjaus ja lopputulos näyttää. Vahinko sattui 09.12.2013 klo 17.00 ja poliisit tuli paikalle noin klo17.35 No sillalailla, eilen illalla sitten Jeepin kylkeä silitteli paikallinen bussifirma. Olin oikealla kaistalla ja bussi vasemmalla kaistalla, kun bussikuski päätti vaihtaa kaistaa. Olin ilmeisesti kuolleessa kulmassa, kun ei nähnyt minua ollenkaan. Ei ehtinyt jarruttamaan eikä muutenkaan väistämään, kun oli kaikenlisäksi jalkakäytävällä jalankulkijoita, koko kylki lommoilla ja naarmuilla peili, vanne ja eturengas sai kipeetä. Soitin heti poliisin paikalle, joka totesi bussikuskin syylliseksi. Näitähän sattuu. Bussikuskille tuli huomautus. Eniten harmittaa se paperisota ja auton näyttö ja kaikenlaiset muut harmit jota tietysti tulee eteen. Jeeppi on tietysti jossain vaiheessa korjaamolla, perkeles kun pitäisi sitten vielä töissä kulkea ja olisi ollut muutakin ajoa ja tavaran kuljettamista.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ410, kaasuttimen korjaus sarja/korvaus kaasutin? | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.11.2007 21:43 |
Laajakaista ongelmat ja korvaus. | MäIte | Internet Service Providers | 0 | 03.04.2007 10:20 |
O:Samuraihin korvaus kaasari. | Timbba | O/M/V Muut | 0 | 13.10.2005 15:47 |