![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Panhardi murikan kierrollaOstettu Suzuki tarvii panhardin missä olis murikan kierto joten jos sellainen joutilaana niin tarjoa ja mielellään hiukan mittoja mukaan.Raumalla tarve Ostettu
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 10.10.2013 11:48 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis Jimnyn panhardit. Yks pusla puuttuu. Ei kyllä mitkään maailman järeimmät kepit, mutta ei tulis yhteensopivuusongelmia ainakaan kun on samaa merkkiä!
![]() http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=115257
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Niin mä vähän ajattelinkin!
![]() Jos perse kestää, niin näitä jimnybitsin keppejä voin suositella! http://www.jimnybits.co.uk/shop/jimn...t/prod_23.html 278€ puslineen ja toimitettuna, mutta ovat kyllä todella jämäkkää tekoa! Tuollaiset mulla on jimnyssä nykyään. Tee-se-itse alustoihinkin hyvä tuo säädettävyys, niin ei ole ihan millin tarkkaa korvakkeiden suunnittelu.
|
||||
|
||||
![]()
Yksi Rangen panhard löytyy,jos se vaan palautuu Retrosta ehjänä.
Rahaa siitä pitäs saada 50€ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty JYTKY LR Defender 110 salisbury(ehkä dana 60) murikan panssari. Kuvat lisätty. | ranke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 17.10.2012 14:05 |
Ostetaan Mersun panhardi | puskajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.11.2011 01:25 |
Ostetaan lj panhardi | JukeBoy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 13.03.2010 10:30 |
Ostettu panhardi | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.06.2009 08:47 |
HJ murikan/pinionin krymppiholkin uudelleenkäyttö? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.10.2004 10:04 |