![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() huippu moottorikelkka
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 11.09.2013 06:56 |
|
||||
|
||||
![]()
ei meijän kylillä tuommossisia teknissii hifi vehkeitä näy.. Mikä ihme se ääni oli ennenku se ukko rupes potkimmaa vauhtia?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mä en kuule mitään muuta kun voiman ääntä!
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Käynti lääkärillä voi auttaa........
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kävin lääkärillä ja olen huippu kunnossa. silti en kuule mitään normaalia poikkeavaa
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
pitää itse lähteä lekuriin.. minä kuulen semmoisen pärinän ku se rupeaa tuolle potkukelkalle vauhtia tuuppimaan...;-)
|
||||
|
||||
![]()
mulla on visio,voisko se pärinä johtua siitä kun kovassa vauhdissa tuulen vire käy pulimallin kamerakännykän mikkiin?
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Huippu Hiluxsi hyvää hakevalle | syrjä ossi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.03.2012 21:44 |
Myyty M: Unimog U1700L Huippu! | Varakone | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 06.11.2011 20:29 |
Myydään Dainesen huippu ajotakki. | Kratz | O/M/V Muut | 0 | 02.05.2010 10:59 |
huippu korjaajat | Rohmo | Chit-Chat | 0 | 19.10.2009 20:00 |
M: Shoei W-12 huippu kypärä. | savlari | O/M/V Muut | 2 | 16.04.2008 20:48 |