![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() kapelli pressun maalaus.Tulitehtyä hiluun pressukate mutta kapelli oli komeen sinistä ja auto muuten matta vihree. Nyt tarttis joku maali joka pysyisi tuossa pressussa joko musta tahi vihree.
|
||||
|
||||
![]()
"Isot pojat" puhu jostain synteettisestä maalista, millä ne maalaa kapellien pressuja. Kestää, eikä hilseile. Ei sitä setää jututtaeessa vaan saanu selvää, jotta mikä valmistaja ja mikä tuotenimi. "Joo, ihan vaan sitä synteettistä maalia"...
|
|
||||
|
||||
![]()
tarttee vissiin käydä maalikaupasta kyseleen synteettistä maalia.
eivät siellä kyllä aikasemmin osanneet oikein neuvoa.
|
|||
|
|||
![]()
Mitähän se ei synteettinen maali sitten on, liekö jotain punamultaa, savivelliä, kalkkia tai tervaa...
|
|
||||
|
||||
![]()
muutamia kuorma-auton kapelleja ovat maalanneet normadur 65 polyuretaanimaalilla. toki tärkein lähtökohta on pressun puhdistus silikonin/rasvanpoisto aineella tai muovinpesunesteellä ja sen jälkeen tartunta-aine siihen. pressua ei vaan kärsi maalata paksulti muuten halkeilee pinta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Moi
Ite ostin pressu firmasta (tammerkosken teollisuus) kun Uaziin maalasin pressua. Eli kysele jostain sellaisesta. |
|
||||
|
||||
![]()
ok pitääpä kysellä mikä firma täällä myypi pressuja.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pressun j kuorman kiinnitys hiluxissa | calma | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.06.2013 22:02 |
Canvak pressun kyllästysaine | Jeeper | Chit-Chat | 2 | 24.03.2012 18:31 |
maalaus. | tpi57 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.03.2007 16:55 |
Maalaus | Yleiset | 0 | 05.09.2003 07:00 | |
Konepeiton maalaus | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 24.03.2003 22:42 |