Kysytääs nyt täältä kun täällähän näitä Toijota miehiä on vaikka kuinka paljon... Ite en löytäny googlella mitään järkevää tietoa mikä lastu tollaseen kotetoon kannattais hankkia.
Eli eno tollasta kaipailee, kävi koeajamassa tota mun +400hp kiinteistönhuoltoautoa ja totes masentuneena että voivoi kun sais edes puolet noista tehoista ja väännöistä toijotaan..

. Mä sanoin että kait tollaseen nyt jonkun lastun saa, eiköhän siitä nut kuitenkin jotain hyötyä olis. Eno sitten tilas jostain siihen lastun suomalaisesta nettiputiikista, joku 20-30 heppaa sillä pitäis tulla lisää. Noh, eilen tökättiin boxi kiinni, vaikutuksen huomas heti eikä tarvinnu ajaa metriäkään. Tyhjäkäynti helvetin huonoa, kaasuun ei uskaltanut koskeakkaan. Mittaristo loisti kuin joulukuusi, palamaan jäi mm. moottorin vikavalo, luistoneston valo, 4LO-valo vilkkuu, ilmajousitus kans vikatilassa ja jotain muutakin. Lastu pois, käynti normalisoitu mutta valot palaa, toimii kuitenkin muuten normaalisti. Lastussa on säätöruuvi, 24-asentoinen. Kokeilin säätääkkin sitä molempiin suuntiin, ei vaikutusta
Auto on tosiaan 2010-mallinen, onks se nyt sit 150-korimallia? Ajettu 180tkm. Jokatapauksessa 3.0 D4d koneella. Komee pelihän se muuten tojotaks on, kaikki maholliset varusteet ilmajousitusta, kamerat eteen ja taakse yms. Mukavan kyydinhän se toki tarjoaa, kiire ei vaan voi olla. Mikä olis sellanen luotettava ja toimiva lastu millä sais jotain eloa lisää, tojotalta kuulemma saa kanssa mutta hintakin on sitten jotain ihan muuta...
Vai sanonko että mee autokauppaan, tilatkoon sellasen V8-cruiserin. Siinähän on vissiin lähemmäs 300 kaakkia vakiona? Vai laitetaanko tohon nykyiseen tollanen Dumaraxi?