![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() kitkalukko eteen??kuinkahan bj:n etuperässä saisi kitkalukon toimimaan? haaveissa jossakin vaiheessa laittaa taakse aussie locker ja siinä samalla ajatus askartelee kitka etupään mahdollisuuden kanssa. joillakin jenkki suvuilla näin olevan bj:n etuseen myös aussie versioita tarjolla vaan saattaa olla aika kankea peli talvikelissä ja muutenkin kääntyminen voi muuttua kankeaksi. vai onko jollakin aussie edessä?? Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
mulla on lock right bj etuperässä,ajamisesta taas en osaa sanoa mitään kun auto vasta rakenteilla.
kaverin suzukin kyydissä olen ollut missä oli myös lockright edessä se eteni ainakin ihan kivasti. olen mä varautunut siihen että jos ei tunnu hyvältä niin vaihdan arbiin se etulukon. kahteen fj55 mulla on bj42 kitka eteen,hiluxissa on hiasen kitka edessä. tommonen bj etuperään käyvä kitka löytyy joistakin hj60 täyskevennetyistä takaakseleista myös bj42 takaakselilta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: LJ:n kitkalukko | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.05.2007 11:59 |
O: RJ/LJ 70: sen kitkalukko | Artzi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2007 22:21 |
L-200 kitkalukko | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.02.2007 20:10 | |
LJ:ssä kitkalukko? | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.01.2007 18:04 |
hj:n kitkalukko | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.12.2004 15:10 |