![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() puutteellinen Discovery 2xARB lukoilla 1500eMyyty auto ARB lukkojen hinnallaAutosta ainakin puuttuu tai otetaan omaan käyttöön: -Etuvinssi ja etupuskuri -takavinssi -vaihde- ja jakolaatikko -snorkkeli -Boggerit otan itselle, eli tulee jonkinmoisilla siirtorenkailla Autossa on : -Tdi 200 moottori (toimiva) -ARB lukko edessä -ARB lukko takana -ARB kompressori -turvakaari -Porgen etupenkit -Recaro takamatkustajalle -lähes uusi korotussarja +3tuumaa -keulapanssari -raidetangon suoja, perien suojat -vahvistetut takatukivarret Hinta kokonaisena käteisellä 1500e tämän viikon, sitten pistän palasiksi . Koo-Pee 0400 611428 sijaitsee PK seutu Myyty
Mä en jätä mitään hiilijalanjälkeä...mä ajan autolla kaikkialle.... Viimeksi muokannut KooPee : 06.08.2013 11:40 |
|
||||
|
||||
![]()
Olikos tossa alkuperäiset 10 spline vetarit/lukot vai vaihdettu 24 spline?
|
||||
|
||||
![]()
Takana 24 pooriset ja HD laipat , edessä kymppipooriset. Ja hyvin on kestänyt ajaa kolmeseiskoilla kisaa...
|
||||
|
||||
![]()
myyty
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Puutteellinen LR Discovery | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 03.12.2012 01:15 |
Myyty HJ60 lukoilla | Olkku | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 17.05.2010 12:44 |
Ostettu 4x4 alle 1500e | kami | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 16.11.2009 18:59 |
Hiluxiin 1500e alusta! | Morjenz | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 16.03.2008 22:07 |
o:edullinen konevikainen / puutteellinen mönkijä | psychobilly | O/M/V Muut | 1 | 11.10.2005 23:44 |