![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mikä VW-konsernin moottori?
Näyttää AAzilta, mutta pumpun päässä tollonen mötikkä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ajoneston mokkulan toinen päähän tuossa näkyy... Oisko AHU? Vaikka AAZiahan ollut myös pitkään tarjolla Volsuissa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hehkuista ja pumpusta päätellen 1.9td eli aaz ajonestolla?
1z ja ahu on samannäkösiä tdi koneita, pumppu eri ja hehkut pystyssä. |
|
|||
|
|||
![]()
Ei ainakaan ole Tdi, eli AAZ on minunkin arpa. Ja sen verta uus että ajonesto on ollut pakollinen.
E: Tai sittenkin portterin ABL, varmemmin ajonestollinen suomessa...
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori Viimeksi muokannut Jappi : 06.10.2014 19:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Elikkäs AAZ ajonestolla.. Onkohan tuo ajoneston poisto mahdollista,helppoa?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hajottaa tuon mustan mokkulan(kun ehjänä tuskin lähtee) niin sen syövereistä löytyy tavallinen sammutinsolenoidi.
|
|||
|
|||
![]()
Kyl sen melko ehjänäkin saa irti, kun malttaa. Kiinni kahdella katkeavakantasella pultilla missä kierrekoko 5mm ja lähtee naputtelemalla auki. Tai sit sopivan kokosella poranterällä kannan poraten pois. Itse yhdestä Bosch pumppusesta tuon praten irti otin.
Pistkokkeeta katsoo et mihin karvaan tulee ns. sytytysvirta ja siitä sit johto solenoidin päähän. Itse en näis VW:n vehkeistä kiinnostunut oo ikää, ja koeajotkin pitkinhampain ku rempassa käy... Ja onneks ei tarvi ku vahnempi nää tekee ku tietää. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä moottori? | hanes | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 08.09.2012 10:35 |
Ostettu VW 1.6D/TD kansi/koko moottori/joku moottori laatikoineen | Nostokurki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.04.2012 18:59 |
Ostetaan O: Vag konsernin 1.9 Tdi moottori | PikkuSika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.11.2010 06:01 |
mikä moottori troopperiin | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.01.2008 22:19 |
Mikä moottori lantikkaan? | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 07.04.2005 22:50 |