![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() pajeroon jousetkoitin katella mut en löytänyt tälläistä keskustelua elikkäs oootteko kuinka laitettanut pajeroon lisä jousia taakse.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oon laittanu, huonoksi havainnut ja pois ottanut. Osta ennemmin uudet lehdet, säilyy ne vähätkin joustot.
|
||||
|
||||
![]()
laita siihen pitkän pajeron vanhat pakat.ne on sopivasti pletkaantuneet ja toimii vielä hyvin pätkässä kun on kevyempi.tai sit pidemmät takariiput omiin jos ne ei ny ihan suorat pakat oo jo valmiiks.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
koitan nyt kuitenkin jousia laittaa kun toiset sanoo et ihan ookoo..mitäs jousia pajeen ootte laittanut? |
|
||||
|
||||
![]()
Oiskohan olut vektran jouset mitkä mulla on takana. Bilteeman poistokorista noi tuli noukittua (ku yritää maholisimman helvalla tehdä). Saman laila tuo tuntuuu joustavan ku ennenkin. Vakaajantangot on kyllä raksittu mulla hevonkuuseen.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyvät korottavat jouset ja iskarit III PAJEROON? | KoniJeep | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.01.2012 02:31 |
Myydään / Vaihdetaan Omen korottavat jouset pajeroon. | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.03.2011 12:50 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |