![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Ostin lällärinEräs myyjä myi paljon tavaraa. Siellä löytyi Mocoma LA-puhelin jota olen haaveillut omaan VaPePa-Toyotaan (Turtle) Yhteydenpitotäydennykseen ajattelin. Hinta oli 30€. Maksoin myyjän ilmoittamalle tilille 35€. Sain matkahuollon kautta lunastaa paketin vähän yli 13€ ja siinä tuli Nordikin työvaloja 2 kpl. Arvo mulle -50€, eli kaatopaikkajäte, koska led-valoja on jo katto täynnä. Kyselin mitä tehdään kun kaveri kuitenkin on tällä sivustolla "ammattilainen" ja minä aloittelija. Vastausta tuli sen verran, että matkahuollon tyttö on paketit sekoittanut. Muuta ei ole kuulunut lähes kahteen viikkoon ja kyselenkin tämän sivuston rehellisyydestä??? En ikinä olisi uskonut ns. kolleegaa jymäytettävän, kun jo 5€ löin extraa, kun moisen laitteen haluan. En ikinä tule enään ostamaan näiden sivustojen kautta, muutoin kuin noutamalla tavaran itse. Olisihan tuolle LA-puhelimelle tullu hintaa. Jos itselleni Lapin rehellisenä ihmisellä olisi moinen sattunut, niin olisin yhteydessä henkilöön jolle virheen olen tehnyt, tosin tavalla tai toisella selvitelläkseni tilanteen. Mitä mieltä muut ovat? Enhän mie oo ku aloittelija, vitunko väliä sille on. Ainakin olen pahalla päällä, koska tällainen antaa tosi huonon kuvan koko porukasta. En ole se ensimmäinen avun antaja, kuin sille omalle tutulle porukalle. Terveisin Tapio Vasara Tornio ja se Turtlen kuljettaja.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin sitten urakkakoneita | VonLeka | Chit-Chat | 12 | 08.09.2006 15:24 |
Lällärin lupatarra | zarkkis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2006 18:36 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |