![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() varsijousi barnettMyyty barnett varsijousi kaupan, 150lbs, ammuttu pari hassua kertaa...mukaan jännevaha ja pari nuolta. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hintaa 220€ kuvan japaniassa valmistetulla hakko bed-35 punapistetähtäimellä, 150€ kiinalaisella mallia ÖÖÖ punapistetähtäimellä ... jousi jämsässä / matkahuolto kuljettaa tarvittaessa. 0405 klo.12-22 jos noutaa saa kaupanpäälle pahnapaalista jalostetun tauluntaustan... Myyty Viimeksi muokannut liero : 09.07.2013 18:26 |
|
|||
|
|||
![]()
Mikä ton tarkempi malli on nimeltään ja löytyykö ostokuittia vielä?
|
|
||||
|
||||
![]()
en tiedä tarkempaa mallia ,ostokuittiakaan en saanut silloin kun tuo mulle tuli. useamman vuotta se on vanha ,mutta ei ole käytetty, mä olen sillä ehkä 20krt ampunut ja alkup. omistaja tuskin sitäkään...
|
|
|||
|
|||
![]()
Ihan off topikkina tästä välistä huudan että, tuo on tosi vaarallinen värkki. mulla suurinpiirtein samanlainen, ja paristakymmenestä metristä nuoli menee paketti auton renkaan molemmista sivuista läpi! Mm. siks nuolia saa olla paljon, ne hajoaa tai häviää... Ja metsästys on kielletty! sorry tästä väli huudosta. mut oli sisäinen pakko...
|
|
||||
|
||||
![]()
juu, ei hätää, mutta kyllä tuossa tehoja on, ihan tavan taulukärjelläkin tuntuu läpäisyä nuolella olevan aikalailla.
ja olet oikeassa metsästys on varsijousella kielletty! ja mainitsen vielä tuosta tähtäimestä, se on valmistettu japaniassa ja on tyystin eri laatua kuin saman näköiset kiiinan tekeleet joita saa parilla kympillä, tämä on mulla kestänyt useamman tuhatta laukausta 7.62 ak:n kyydissä, sitä ei kiinalaisilla kannata koittaa... ja mielelläni myyn tuon ilman tuota tähtäintä. |
|
|||
|
|||
![]()
Kiinnostaako vaihrossa kalastuskama. Löytyy vaikka mitä...
|
|
||||
|
||||
![]()
kiitos ei, en ole onki miehiä... pilkin ainoastaan baaritiskillä
![]() lisätietona kerrottakoon että avotähtäimistä on etujyvä hukkunut, takatähtäin löytyy kyllä. mutta laitetaan tuohon 150€ hintaan mukaan sellainen kiinanrimpula punapistetähtäin joka kyllä toimii, laitan siitä kuvan myöhemmin kunhan pääsen kotikoneelle. Viimeksi muokannut liero : 29.01.2013 12:26 |
|
||||
|
||||
![]()
upp...
vaihdossa kelepaa vaikkapa monkijän vinssi. |
|
||||
|
||||
![]()
Vimonen uppaus.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty varsijousi camon punapistetähtäimellä | pikku_antti | O/M/V Muut | 2 | 09.06.2010 21:30 |
M/V Jalkajousi Barnett | Matti_83 | O/M/V Muut | 0 | 10.12.2007 23:30 |
M. Horton summit talja varsijousi | JV73 | O/M/V Muut | 4 | 09.05.2007 20:02 |