![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() hallitila PorissaOstettu Porin alueelta hakusessa hallitila koirien koulutukseen.100-300m2, mieluusti edes peruslämpöinen. Kylmääkin tilaa voi tarjota. joko mulle yv tai Vinkitkin vapaista tiloista otetaan vastaan! Hallitila löytynyt, kursseja voi kysellä www.hirveeharmikoira.fi Ostettu Viimeksi muokannut jyrze : 10.02.2013 09:41 |
|
||||
|
||||
![]()
Moro,
Itsekin hiukan jossain vaiheessa asiaa harkitsin... Mut oma talli riittää toistaiseksi Ja olet varmaan jo itse kattonut mutta tuolla löytyy joitakin http://toimitilat.prizz.fi/default.a...vm&suunta=DESC Ainoo rahallisesti järkevä ratkaisu nykyään on isompi tila jonkun kanssa kimppaan varmaan. Tolla oli muuten mikkolan suunnalla enempikin noita vissiin vapaana. -joel
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nuo on jatkuvassa selauksessa, myöskin välitysfirmoilla kyselyt.
Itse olen vaan taustatukena tässä halliasiassa, avovaimon koirakoulun toimintaa varten sitä haetaan. Onneksi kohta tulee kevät ja pääsee omalle kentälle. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vuokralle tarjotaan vuokralle tarjotaan hallitila/säilytys/rakentelu paikka | taatusti | O/M/V Muut | 3 | 30.01.2010 10:57 |