![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() kymco super8 vaihto ??Myyty kymco super8 skootteri -09 mittarissa 3100km ja rapiat... musta. kevyesti lipastu nurin.. ei rekisterissä mutta paperit tuli vakuutusyhtiöltä.2det avaimet,ohjekirjat jnejne... etu kate osaksi korjattavissa liimailemalla ja etu loksu uusiks, ei paha , ostin pojalle mutta liika iso, tai meinasin konetta myös mikroautoon.. mutta..kaikkeen aina kerkeä....![]() ![]() ![]() Myyty
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 05.03.2013 17:49 Perustelu: unohdus |
|
||||
|
||||
![]()
hep.
|
||||
|
||||
![]()
joku dieseli vois kelvata vaihossa ja jos 4x4 nniin voisin keksiä välirahaakin jonni verran
![]()
|
||||
|
||||
![]()
jep
|
||||
|
||||
![]()
jep. nyt sitten vain 300e laittaa väliä jos joku diesel löytyy , ja työsuhteen mahollisen loppumisen tautta leimaa sais olla n.3-5kk... tai jollain jotain lokari autoa tms...
|
||||
|
||||
![]()
Niin onkos mitään esteitä rekisteröinnille? Pistäppä nyt kuvia esille niin ei tarvitse huvikseen ajella kahtelemaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
ei pitäis olla esteitä rekisteröidä. paperit on ja kuvat vioista. yritän järjestää kuvan. mutta e sulla kyllä hirmu matka olisi kattomaan livenäkin, selviäis ainakin paraiten onko sulle sopiva
![]()
|
||||
|
||||
![]()
akku otettu lämpimään kun toin pihaan , ajokunto , ajelinkin ennen pakkasia. vaihto leimattuun autoon mahollista... ei kalliiseen...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Suzuki pv -91 80cc 600e Uusimaa Vaihto dsl webasto tms. | 0ltzi | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.10.2012 15:53 |
M: CHEVY VAN 6.2 dsl 2+3 kuorma-auto | Reetu | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 15.04.2011 13:09 |
KAWA LTD 454 -87 vaihto dsl usa nelikkoon | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.08.2007 14:00 | |
M: Range 2.8 dsl lava-auto 35" Myyty | PIRSSI | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 20.05.2007 13:15 |
Vihje: Land Cruiser HJ 60 4.0 dsl Pick-up p-auto | VonLeka | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 05.06.2006 20:10 |