Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.02.2011, 13:58
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Hj61 pitkienvalojen ongelma


Pitkät valot ei katkasimesta syty kuin rumppaamisen jälkeen jos silloinkaan, vika varmaan releessä, yksinään hankala kuulostella sitä konehuoneesta(?), onko tietoo missä on rele vai onko vika viiksikatsaisimessa.
joskus pitkät valot syttyy pitkällä viiveellä kun viiksi on pohjassa, mutta syttyvät aina kun viiksee vetää itseensä päin

__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.02.2011, 14:05
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Pitkät valot ei katkasimesta syty kuin rumppaamisen jälkeen jos silloinkaan, vika varmaan releessä, yksinään hankala kuulostella sitä konehuoneesta(?), onko tietoo missä on rele vai onko vika viiksikatsaisimessa.
joskus pitkät valot syttyy pitkällä viiveellä kun viiksi on pohjassa, mutta syttyvät aina kun viiksee vetää itseensä päin
Mää epäilisin viiksikatkaisijaa... Saakkos kokeiltua hyppyjohdolla suoraa virtaa?
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.02.2011, 15:06
pale pale ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Virolahti
Viestit: 69
Perusasetus

Rele kuskin jalkatilassa kojelaudan alla. Viiksikatkaisijan kosketuspinnat putsaamalla varmaan korjaantuu.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.02.2011, 16:27
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

njoo, pitääpä tsekata!
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.02.2011, 17:24
autotohtori:n Avatar
autotohtori autotohtori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.10
Sijainti: tukholma
Viestit: 417
Perusasetus

Itselle tapahtunut


Varma veikkaus viiksi vika.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2011, 06:57
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.344
Perusasetus

Viiksivika, vähän purkua ja kärkien hionta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.12.2012, 20:29
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 789
Perusasetus

Onko se nyt rele vai viiksi vika? Itsellä sama tilanne mutta pitkät jumitti kesken ajon.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.12.2012, 22:09
Jani_R Jani_R ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.04.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Onko se nyt rele vai viiksi vika? Itsellä sama tilanne mutta pitkät jumitti kesken ajon.
Jos pitkät jäi päälle niin vika tod näk Dimmer Relay varaosanumero: 85926-90K00.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.12.2012, 18:32
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Mulla toi oli relevika, avasin puhdistin ja taivutin ihan pikkuisen sitä kytkevää sakaraa.
Sen jälkeen toiminu moitteettomasti.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.12.2012, 20:28
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 789
Perusasetus

releppä se oli antautunut, kärki oli dimmer relaysta karannut, sovitin boschilaisen ja säästin 80€.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 11.12.2012, 21:17
Jani_R Jani_R ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.04.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
releppä se oli antautunut, kärki oli dimmer relaysta karannut, sovitin boschilaisen ja säästin 80€.
Nyt kyllä laitat kytkentäkaavion!
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 12.12.2012, 16:07
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 789
Perusasetus

kunhan pääsen koneelle niin voin laittaa kuvan, ei taida kännykällä onnistua tuon liittäminen. Boschin 5napanen rele omassa pohjassansa nyt käytössä.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 13.12.2012, 12:14
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 789
Perusasetus

Tossa olis kuva, ehkä epäselvä. Toi kuvakin jäi kyljelleen kun meni hermo photopucketin temppuiluun. Eli alkuperäsestä releestä on käytetty tuo pohja uudestaan, tinattu johdot niihin alkuperäsiin lattaliittimiin ja toiset päät sitten siihen 5napasen boschin pohjaan. http://s1140.beta.photobucket.com/us...tml?sort=3&o=0
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 14.12.2012, 11:35
Jani_R Jani_R ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.04.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Tossa olis kuva, ehkä epäselvä. Toi kuvakin jäi kyljelleen kun meni hermo photopucketin temppuiluun. Eli alkuperäsestä releestä on käytetty tuo pohja uudestaan, tinattu johdot niihin alkuperäsiin lattaliittimiin ja toiset päät sitten siihen 5napasen boschin pohjaan. http://s1140.beta.photobucket.com/us...tml?sort=3&o=0
No niin kiitosta! Kyllä tuosta selvän saa. Täytyy väkästellä itselle samanlainen, kun nuo pitkät tuntuvat jäävän päälle silloin tällöin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ61 +xenon ongelma Tourinki Tekniikka & Jutustelu 25 12.12.2010 17:46
hj61 murros ongelma Tekniikka & Jutustelu 6 14.09.2005 14:04
hj61 murros ongelma...KIIRE Kela Tekniikka & Jutustelu 4 02.07.2005 20:54
HJ61 vaihde ongelma... Tekniikka & Jutustelu 10 29.03.2005 09:50
ABS ongelma Vuosimallit 1984-1996 0 02.10.2002 16:10


Sivu luotu: 04:45 (GMT +2).