![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hj61 pitkienvalojen ongelmaPitkät valot ei katkasimesta syty kuin rumppaamisen jälkeen jos silloinkaan, vika varmaan releessä, yksinään hankala kuulostella sitä konehuoneesta(?), onko tietoo missä on rele vai onko vika viiksikatsaisimessa. joskus pitkät valot syttyy pitkällä viiveellä kun viiksi on pohjassa, mutta syttyvät aina kun viiksee vetää itseensä päin
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Rele kuskin jalkatilassa kojelaudan alla. Viiksikatkaisijan kosketuspinnat putsaamalla varmaan korjaantuu.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
njoo, pitääpä tsekata!
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#5
|
||||
|
||||
![]() Itselle tapahtunut
Varma veikkaus viiksi vika.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Viiksivika, vähän purkua ja kärkien hionta.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onko se nyt rele vai viiksi vika? Itsellä sama tilanne mutta pitkät jumitti kesken ajon.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jos pitkät jäi päälle niin vika tod näk Dimmer Relay varaosanumero: 85926-90K00.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mulla toi oli relevika, avasin puhdistin ja taivutin ihan pikkuisen sitä kytkevää sakaraa.
Sen jälkeen toiminu moitteettomasti.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
releppä se oli antautunut, kärki oli dimmer relaysta karannut, sovitin boschilaisen ja säästin 80€.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kyllä laitat kytkentäkaavion!
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
kunhan pääsen koneelle niin voin laittaa kuvan, ei taida kännykällä onnistua tuon liittäminen. Boschin 5napanen rele omassa pohjassansa nyt käytössä.
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Tossa olis kuva, ehkä epäselvä. Toi kuvakin jäi kyljelleen kun meni hermo photopucketin temppuiluun. Eli alkuperäsestä releestä on käytetty tuo pohja uudestaan, tinattu johdot niihin alkuperäsiin lattaliittimiin ja toiset päät sitten siihen 5napasen boschin pohjaan. http://s1140.beta.photobucket.com/us...tml?sort=3&o=0
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 +xenon ongelma | Tourinki | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 12.12.2010 17:46 |
hj61 murros ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.09.2005 14:04 | |
hj61 murros ongelma...KIIRE | Kela | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.07.2005 20:54 |
HJ61 vaihde ongelma... | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.03.2005 09:50 | |
ABS ongelma | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 02.10.2002 16:10 |