![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() nissan king cap Z24no niin taas uusia onkelmia grrr elikkä kysees on 90 vuotinen bensa kinki... ja sen käymisessä... eli ikään kuin kävis vajaa pytyin... tyhjäkäynnillä kuulostaa ihan ok mutta kun annetaan vähän kierroksia ni se kuulostaa kuin kävis kolmella... ja luonnollisesti veto on vähän pois... olen vaihtanu kaik normi osat moneen kertaan, puolankin ostin uuden... ja taas sama homma... takana noin 2000 ja kärjet...pöyrijä...vk kansi ja tulpat kaikki ihan loppu.... kärjet sinisenä.... tulpista 2 ja 3 pytyn kohalt täysin mustat ja karstoittuneet... 1 ja 4 ihan ok nätin valkosena... nyt tarttettais viisaampien apua... mitäs mä sit vaihdan????
|
|
||||
|
||||
![]()
eihän tuo nyt oikeasti mikään kärjellinen vehjes voi olla !?
kuinka paljon polttelee öljyä? |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli osittain samoja oireita samalla koneella olevassa Terranossa muutama vuosi takaperin. Lopullinen syy oli kansipahvi rikki 3-4 sylinterin välissä. Ilmeisesti tämmöstä kansipahvi vikaa esiintyy noissa 2.4 moottoreissa. Toivottavasti vika löytyy jostain helpommasta paikasta.
|
|
|||
|
|||
![]()
juu onhan tuo kärjellinen.... ja näitä on vissiin molemmilla virityksillä... kärjillä ja kärjettömillä...
![]() öljyä ei syö kun jotain pual litraa 10tkm... ja ei savuta eikä höyrystä...siis valkosta eip vedä perässään putkesta... voiko olla et pahvi on silti mennyt??? millä sen viellä tarkistaa ennen kuin puran puol konet? |
|
|||
|
|||
![]() jep
puristukset kun mittaat ensteks koneesta ni se kertoo jo aika paljon et tarviiko ruveta kantta repii irti..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Ostetaan Nissan King cap | Terre79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.06.2012 12:36 |
Myyty Nissan king cap | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 23.01.2010 08:05 |
nissan king cap | -an- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.09.2008 18:43 |
M: Nissan King cap | nassin | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.01.2008 19:27 |