![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() gr:ään 12ht koneonko kukaan laittanu gr patrolliin hj 61 konetta?? että onkohan hirveän kova homma?? laatikon pulttijako varmaan pitää tehdä välilaipalla ainkin.. tai onko helpompi laitaa mersun om 606 kone?? samat muutokset varmaan saa tehdä.. kertokaa jos on tietoa ![]() ja monelle herää kuitenkin kysymys miksi kone pitäisi vaihtaa?? että sais enenmmän woimaa ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
no jos voimaa haluaa niin eikös se mersu ois parempi vaihtoehto..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#3
|
||||
|
||||
![]()
olishan se.. se on ainakin paljon kevyempi ja kestävämpi... mutta puolet kalliimpikin,
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
saanekko siitä 12ht:sta sen enempiä irti ku patrollin kutosestakaan
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Laita se patrollin 4.2 6-diesel sopii helposti ja voimaa saa niin että heikompia hirvittää. Ausseilla oli yli 400hv takapyöriltä tollasella koneella.
Sekä etuakseli massa voi mennä yli kun 12-ht painaa varmaankin 200kg enenmän kun rd28t. http://www.youtube.com/watch?v=hMlrjRbynFQ http://www.youtube.com/watch?v=A13YIgHF2ok http://www.youtube.com/watch?v=wY7z6qchq1Y tai jos lompakko kunnossa niin tollasesta datsunin tärpätti moottoristakin tuntuis irtoavan ihan sopivasti jos tarviaa.->http://www.youtube.com/watch?feature...sAVBI1wyg&NR=1 Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 08.12.2012 23:12 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mahtaa olla hankalan taka hommatta tuo tuo 4.2 diesel pata.. joo tuon hj:n koneen voi varmaan unohtaa painon takia.. paljokohan tosta rd28t moottorista saa tehoa ulos.. sais nyt ainakin 200hv ja 600nm olla tehoa. on vaan niin huono toi moottori kun imu ja pakosarja on samalla puolella..se on niin ahdas kun meinas olla jo ahdasta tuon isomman turbonkin kanssa.. ja tuokin jää pieneksi hetken päästä....
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
suomessa on noita 4.2 jokunen näkynyt,virosta kannattaa kysellä ovat tuoneet englannista aika paljon noita.
kyllä siihen saa mahtumaan aika isonkin turpon kun tekee pakosarjan uusiksi ja muuttaa turbon paikkaa reilusti. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
käyköhän se 4.2 suoraan 2.8 vaihdelootaan?
joo sillä sais kyllä isomman turbon mahtumaan mutta on se aika ahdas tila tehdä mitään kummosta pakosarjaa. pitäs imusarjaakin muokata niin sitte olis paremmin tilaa.. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ja minkä helvetin takia 12h-t rytkytintä edes kukaan ajattelee mihinkään työntävänsä...?
Woimaa siitä saa vähän enemmän mutta ei ainakaan maastoajuun siitä pannusta ole kuin radikaalien muutosten jälkeen.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
huom.osaamattomissa käsissä meno on samanlaista rynkytystys 61:sellä ja 2.8td patrollilla. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
kyllähän se samaan lootaan käy. jakis on kuulemma isomilla rattailla 4.2 litrasessa
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
niin ei siitä varmaan saa mitään 1500rpm vääntävää moottoria mutta en sitä ole edes yrittämäskään. sais yläkierroksille vetoa enemmän.. siksi mietin tuota 12ht kun oli hj sellasella koneella pikkusen ruuvattuna ja veti kyllä paljon paremmin kun patrolli. toki onhan se paljon isompi kone,ja pirun moinen rynkytes oli jos ei painanu kaasua oikein.. mutta ruuvaan nyt ainakin vielä tota patrollin omaa konetta JOS sitä sais paremmaksi... niin ei tarvi sitten moottoria vaihtaa... pitää kattella sitten tota 4.2 moottoria jos moottoria rupean vaihtamaan..
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mieluummin ajan kaasu pohjassa. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
mulla on 35 renkaat alla ja hyvin tuollakin voi noin mettässä ajella jaksaa kyllä mennä pienilläkin kierroksilla mun tarpeisiin metsäs, mutta tie ajossa sais olla tehoa enemmän..
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Lainaus:
![]() Ääni kuutiotuumille ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#16
|
||||
|
||||
![]()
tasa kaasulla mennään
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
eli pohjassa siis
![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei. Kytky on issommin 4.2:lle. Mutta jos moottori tule kytkin ja kytkin "kello" kans se sopii suomalainen 2.8 vaihdelaatikossa. Ja Nähin moottori Suomessa täällä http://www.autopurkaamot.com/naytaos...,439,17,&sivu= |
#19
|
||||
|
||||
![]()
kiitos tiedosta..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu GR:ään Laturi | _Jape_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.08.2012 16:13 |
Ostetaan GR:ään jarrua ja simpukkaa | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.07.2009 17:14 |
Ostetaan O: kuormaventtiili gr:ään. | cossieboy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.02.2009 11:55 |
GR.ään tuulenohjaimet?? | tossu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2007 16:49 |
O: GR:ään tuulenohjaimet etuikkunoihin?? | tossu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.03.2007 14:32 |