![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() 1syl. diesel moottori...Myydään MyytyMyydään Viimeksi muokannut Ripe24 : 17.06.2013 15:51 Perustelu: Myyty |
|
||||
|
||||
![]()
Saisiko kuvaa? Olen ensi viikolla ajamassa oulun läpi, voisin käydä vilkaisemassa ja mahdollisesti ostamassakin!
|
|||
|
|||
![]()
Millainen syöttö pumppu vakio kierroksilla vai säätimellä kierrokset?
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
tämä minulle
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
VIELÄ LÖYTYY JATOINEN VASTAAVA MOSA KIINAN MALLIA 100E.
|
|
||||
|
||||
![]()
tämä eka siis tuli minulle.
jos joku halukas ostaja on jostain porin likiltä niin saattaisi tuo toinenkin kulkeutua samaa matkaa jos ei ole enää genussa kiinni. |
|
||||
|
||||
![]()
Jep kiinalaainen jälellä. Vaihosa vinssi maksan välejäki tai polttis auto tai perämoottori...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Nissan 2.8 diesel moottori | MAMBO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 16.12.2013 19:28 |
Ostettu 70hp diesel moottori | GENOBI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.02.2013 10:28 |
Ostetaan Toyotan 2.4 diesel moottori | huru-ukko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.04.2010 10:02 |
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.06.2009 19:53 |
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. | hj | O/M/V Muut | 10 | 24.11.2005 22:30 |