Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.01.2012, 16:59
perse arska perse arska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.11.08
Sijainti: tuusula
Viestit: 585
Perusasetus

neliveto paku transporter


olisko kellään kokemuksia syncro transporterista vm 2000-2003?2,5 tdi koneisesta?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.01.2012, 17:26
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

olematon alavääntö, alle 1400 ei tapahdu mitään, on/off kytkin, huono kärrynvetoon vähä, joko se auto sammuu tai savu nousee levystä mutta semmosta välimallia ei ollut...

ainakin siis se 174 heppanen palokuntakäytössä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.01.2012, 20:48
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Noita Syncron viskoja ovat metsäkonemiehet polttaneet hankeen kaivattamalla. Ja tuo alaväännön puute on tosiasia.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.01.2012, 20:59
Hairahrus:n Avatar
Hairahrus Hairahrus ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.12.10
Sijainti: Pohojanmaa
Viestit: 38
Perusasetus

Olisko kysees 102hp malli?
Alavääntö ja muutenki kulku pykää aikalailla ku lastuttaa...mahtaa saada jo 400e lastuja. Täs mallis ainaki,kytkin tuon kestää.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.01.2012, 22:23
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Tuollainen vm. 2000 paku oli isälläni useamman vuoden ja sillä tuli itsekin ajeltua aika paljon. Lumisilla metsäautoteillä pääsi ihan hyvin ja ihan mukavahan tuo oli muutenkin ajella. Vikoja ei suuremmin ollut, paitsi sellaisia, joita alkoi sitten tulla, kun tuo auto oli pääosin vaan metsästyskäytössä ja siten oli tosi vähällä käytöllä yli puolet vuodesta.

Eihän tuo n.102 hv vehje mikään raketti ole, mutta eipä muutkaan pakettiautot yleensä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.01.2012, 10:09
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

alaväännön puute vaivaa myös 130hv versiota, sit on/of kytkin vaatii totuttelua. ittekki koittanu peruuttaa kompurakärryä lievään ylämäkeen ni kutkin haisee ku joutuu luistattaa.

vanha portteri 2,4l vapari diesel on taas omiaan ryömimiseen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.01.2012, 13:40
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Noita Syncron viskoja ovat metsäkonemiehet polttaneet hankeen kaivattamalla. Ja tuo alaväännön puute on tosiasia.
Yksikin metsäkone yrittäjä joka meiltä portterin osti niin sanoi että etuvetoinen menee sinne minne nelikkokin,erona vaan että kestävät pidempään. Tuonkin osti meiltä huoltoautoksi kun nykyisellä hiacella, ja muilla takavedoilla on turha yrittää sinne minne tuo portteri menee,kun on etuveto ja keulassa paljon painoa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.01.2012, 16:16
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Yksikin metsäkone yrittäjä joka meiltä portterin osti niin sanoi että etuvetoinen menee sinne minne nelikkokin,erona vaan että kestävät pidempään. Tuonkin osti meiltä huoltoautoksi kun nykyisellä hiacella, ja muilla takavedoilla on turha yrittää sinne minne tuo portteri menee,kun on etuveto ja keulassa paljon painoa.
Paskanlotinaa...
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 29.01.2012, 17:09
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Viestit: 177
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Paskanlotinaa...
Samaa mieltä...

Tai sitten ne metsäkone yrittäjät on ihan SAIRAAN hyviä ajamaan.....

Olen ajellut viimeiset 4 kk. t5-porterilla, eikä sillä mihinkään pääse, siis etuveto.. ja se t4-koppainen ei tuosta eroa "maasto-ominaisuuksissa", ehkä menee vähän paremmin, kuin uuskoppanen vito, siis takapotku..mutta kuorma päällä vito menee paremmin, kuin tuo etuveto-portteri... kyllä se kaipaa sitä 4-motionia....

Ei onnistuisi tämä sillä etuvedolla..!!!! :



Viimeksi muokannut Super_Select : 29.01.2012 17:18 Perustelu: videoooooo
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 29.01.2012, 18:52
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perse arska Näytä viesti
olisko kellään kokemuksia syncro transporterista vm 2000-2003?2,5 tdi koneisesta?
Ajalin tollasella puolitoista vuotta, oli työn puolesta alla. Tämä siis nelivetoinen ja pitkä malli, olisko ollut vuosimallia 2002. Itse asiassa en muista mikä kone siinä oli mutta käsittääkseni oli se tehottomin TDi malli. Eipä siinä liikaa tehoja ollut mutta ihan kivasti kulki kaupungissa ja maantiellä, suurin sallittu nopeus kun oli 80 km/h. Ja vedettiin sillä kerran trailerilla suikka ahvenenmaalle ja ihan mukavasti meni. Neliveto toimi moitteettomasti ja aika pahoihin paikkoihin sillä pääsi, jos vaan uskalsi mennä.

Vikoja siinä oli aika paljon, auto majaili merkkiliikkeen korjaamossa tiuhaan. Meni vaihteisto remonttiin, molemmat takajouset katkes, takapään pyöränlaakerit jämähti, polttoainepumppu sippasi, akku hyytyi, etupään niveliä vaihdettiin jne jne. Ei jaksa enään muistaa kaikkea mutta vikaa tuntui olevan. Kilsoja siinä oli jotain 250000 km loppuaikana.

Hyvä auto ajaa, varsinkin maantiellä. Kuskin pukkiin kun tottui niin kyllä siinäkin viihtyi. Webasto oli tosi hyvä varuste, alkuperäinen lämppäri ei ollut mikään ihan huippu. Kuutosvaihteen portteri olisi kaivannut, aika kovilla kierroksilla mentiin satasta.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty VW transporter 1.9 TD -94 Eskimo O/M/V Ajoneuvot 6 03.08.2010 21:35
Myydään LEIMATTU HYVÄ kuntoinen paku patrolli ja toijota corolla farmi, myös paku. HannuNurminen O/M/V Ajoneuvot 5 05.05.2010 18:14
Myydään Vw Transporter 1.9td-00 Hujane O/M/V Ajoneuvot 1 12.07.2009 06:31
aito neliveto paku? Tekniikka & Jutustelu 11 20.01.2008 18:18
OT M/V Transporter T4 2.4D -90 Racingrabbit O/M/V Muut 1 20.03.2005 21:54


Sivu luotu: 10:41 (GMT +2).