![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() ** Ajo-opetus jarrupoljin paketti 50e**Myyty Eli joutilaana tommonen paketti.. poljin,peili,magneetti kiinnitteinen "hullun kolmio",ajo-opetuskirja+cd levy h. -MYYTY-Myyty Viimeksi muokannut MakeO : 21.02.2012 18:41 |
|
||||
|
||||
![]()
Pitää varmistaa, eli tässä mallissa poljin pultataan auton lattiaan/rintapeltiin kiinni ?
Sopiskohan tuo mitoiltaan sj410 jalkatilaan ?
|
||||
|
||||
![]()
Juu toi pultataan pohjaan kiinni, tai sitten niinku mä tein niin ruuvasin sen kiinni vanerin palaan ja se kiinni takapäästään penkin kiinnikkeisiin niin ei tavinnu porata reikiä auton pohjaan.
Mulla on varmaan se vanerikin vielä tallessa. Uskoisin että sopii jopa sutsukin pohjaanki, ei toi niin paljoa tilaa vie.. |
|
||||
|
||||
![]()
Näistä mitään tiedä niin pitää kysellä tyhmiä
![]()
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 19.02.2012 13:52 |
|
||||
|
||||
![]()
Juu, vaijerin pää kiinnitetään auton pohjaan jollakin konstilla, itse porasin sille apaut 8mm reiän , vaijerissa on semmonen lattarauta systeemi millä se tulee sitten taas polkimen varteen kiinni... toi on aika helppo asentaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisko 40 e sopiva hinta, toimituksella ei niin kiirus.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Parvisänky paketti | hojo85 | O/M/V Muut | 10 | 07.12.2011 17:31 |
M: Ajo-opetuspaketti = Opetus pojljin | Masu | O/M/V Muut | 1 | 28.02.2009 23:46 |
M:hj:n ohjaustehostin paketti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.07.2006 22:30 | |
tarinan opetus | bono | Jokes | 0 | 17.11.2004 16:44 |
patrolissa pehmeä jarrupoljin | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 15.11.2004 16:09 |