![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() King cabin ohjaamon irrotusTervedys arvon kolleegat! Ostin nyt vihdoin ja viimein maasturin kun halvalla sain. Nyt sitte aloin tarkastelemaan alustaa niin löytyi aika paljon hapero paskaa hytin pohjasta.Mitenkäs työläs homma tuo hytin irroitus/nosto on,olis parempi hitsata kun sais hytin pöydälle.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän siin on oma työnsä ottaa irti... Mut helpottaa kyllä kovasti korjaamista, kun on irti sitten. Pottlttoaienletkut, ja sitten jarruputket irti... Apuksukin alla on sitten yks pistokeliitäntä johdoissa... Pohjassa sit penkkine takapään kohilla yks rauta irti... Ja moottoriin menenvät johdot irti... Jne...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
En lähtis ihan helpolla poijes nostaan riittää kyllä työtä.
Helpommalla pääset ku päästät hytän irti rungosta ja nostat tunkilla mahollisimman ylös jää siinäkin tilaa korjaukseen ihan mukavasti ja samalla korotat hytin tuon lainsalliman 75mm ja korjailet lahonneet korvakot. Tuo operaatio vaatii rattiputken irrotuksen, rättinivelestä 6 korvapultin irrotuksen, puskurin irrotuksen, syylärin "ilmaohjaimen" irrotuksen, hytin alta kardaanin kiertävän raudan irrotuksen ja muistelisin jotta noilla hyvillä saa hyttiä nostettua rungolta jo tuommosen 20-30cm ilmaan korjauksen ajaksi. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
asiahan ei mulle millään lailla kuulu ja on lisäks vielä ohi aiheen, mutta MIKSI pitäs korottaa 75 mm korin ja rungon välistä, auttaaks se oikeasti johonkin ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Juu, korkeelta kaatuu komeemmin...
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eilisen päivän tutkin sitä hytin irrotusta,vaikutti aika työläältä.Tyydyin vain ottamaan lavan pois edestä.
Puolet kuskin lattiasta oli lahonnut ja hytin korvalliset,ei paha japanilaisessa autossa. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toisekseen kyllä se jossai maastossa mun peleissä ainakin autto kalliolla ku kikkailoo tohtii ajella helpommi renkaan kiven ylitte pelkäämättä jotta helma lintassa ku renkula putoo kiveltä. isompia kiviä kun ei noi matalassa autossa voi päästää alle vaa rengas ajettava nii jotta isoin maavara menee kiven kohalta joka tässätapauksessa helma ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
edelleen lievää OT:
eikös olis "fiksumpaa" hyödyntää sekin korotus alustaan ? korin ja rungon väliin sen verran että pystyy kivasti suhauttamaan pesurilla välin puhtaaks, esim 15 mm ja loput alustaan.... kummassakin tapauksessa kynnys menee ihan samalla tasolla, mutta alustan korotuksella myös paljon muutakin nousee... pelkän ukonäön takiakaan ei mee mun ymmärrykseen...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
D21 4x4 King Cabin lava | Tapio.P | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.04.2010 17:27 |
O: King Cabin lavakaukalo | Sami_V | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.09.2007 08:51 |
O: King Cabin ovi | komu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.09.2006 08:40 |
O: King cabin lavakate | KingCappi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.09.2006 18:26 |
King cabin dieselöinti | -Stedt- | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.05.2006 19:24 |