![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
mistä vetolevyMistähän sais tilattua tuommoseen vanhaan automaattibiiliin vetolevyn..Auto on vauxhall victor 3.3l koneella.Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan..
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kokeileppa vauxhall bedford club finlandista kysyä...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
juu.on siellä ostoilmo mulla.Vaan tuntuuvat olevan kivenalla,ei kai noita oo montaa ees suomeen tuotu automaatilla..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
mittailin tuossa minkäkokoinen vetolevy menee noin suurin piirtein..
-halkaisija 31-32cm(vidumainen mitata kun kone pukissa). -kampurankeskireikä 64mm. -kampuran kiinnityspulttienjako 32mm.. Kenellekkään tullu noin suunnilleen tään kokosta levyä vastaan?.. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eikös tommosen vetolevyn vois teettää viime kädes jos maailma on vastaan muuten.Mut britit ei tee pahemmin mitään uniikkia, jossakin yleisemmässä autossa on taatusti sen osan esi-isä.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onkohan Opelin cih moottoreissa yhtään samantyyppistä?
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Auto tuli mulle pieninä palasina ja tietenkään vetolevyä ei ollut. Liekkö palstalla käteviä kavereita joilta onnistus tuommosen tekeminen?. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Jeep 4.0 AW4 vetolevy | Killman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.11.2008 20:43 |
| O: TH350 vetolevy | Nutti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.06.2007 18:01 |
| O: cherokee 4,0 vetolevy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.01.2006 08:58 | |
| O. Rankun automaatin vetolevy | pee | O/M/V Muut | 0 | 27.09.2004 22:19 |
| O: jeep amc vetolevy | uazman | O/M/V Muut | 0 | 11.04.2004 21:02 |